3○°•

196 13 6
                                    

Acaba arkamı mı dönsem . Ya ben bir erkekle konuşurken hiç onun gözlerinin içine bakamam ki . Ahh hayır .

'' Bakar mısın ? '' Bir insanın sesi bu kadar mı etkileyici bu kadar mı tatlı olur ya .

'' Imm bana mı seslendin ? '' Hey galiba taş falan yağacak ilk defa bir erkeğe cevap verdim .

'' Evet . Yanındaki kızın adını soracaktım hani siyah deri ceketli olan . '' Asi ' nin adını ne yapacaktı ki yoksa Asi ' ye mi hayır .

'' Adını ne yapacaksın ki onun ''

'' Çok etkileyici bir kız ve birazda cool feminist falan değil dimi . Eğer değilse onunla tanışmak istiyorum . '' 

İnanın şu an yüzüm hangi renk bilmiyorum ama tek bildiğim bir şey var o da Asi ' yle arkadaşlığımızın sarsılacağı .

Aslında bir erkek yüzünden arkadaşlarımı satmam ama bu çok değişik bir duygu . Emre 'yle çıkarken az kalsın Asi ' yle aramız bozuluyordu . Hatta Emre ' yle bu yüzden ayrılmıştık . Arkadaşlarıma ondan çok değer verdiğim için .

'' Hey şaşkın cevap vermeyecek misin ? '' Gözlerine güneş ışıkları geldiğinde sanki daha tatlı mı oluyor . Peki ya yüz hatları kusursuz güzellikte .

'' Iıı şey pardon daldım öyle . '' Daha fazla bu '' ııı '' kelimesini kullanırsam magmayla öpüşcem birazdan o kadar .

'' Kızın adını söylemicek misin ? '' Ya inadıma mı yapıyor bu üstüne bide şaşkın dedi ve hala Asi ' nin adını istiyor . Söylemicem çatla meraktan . Alya teorilerinden ilk madde ;

Sevdiğin birisine sakın sevdiği kızın ismini söyleme .

'' Söylemicem söylemek istemiyorum çok merak ettiysen git listelerden bak . '' Ne dedim ben listemi ahh hayır kendi elimle adını öğrenmesini sağlıyorum yüksek IQ ' lü enayiyim yeminle .

'' Tabi ya liste . Sağol cici kız '' dedi ve yanağıma makas attı .

'' Ne cici kız mı ? ''

'' Evet cici kız olduğun üzerindeki etekten belli zaten . Bu arada ben Doruk . '' Bu sapık benim eteğime mi bakıyor . Ve bana adını söyledi . İyi yani buda bir gelişme .

'' Bende Alya . ''

'' Tanıştığıma memnun oldum Alya . Alya ismine bayılırım benim ablamın adıda Alya . '' Adımı bir kez daha sevmeye başladım . Benim isminin anlamı bildiğim kadarıyla gök anlamındaydı ama bu konu hakkında pek bir fikrim yok .

O da ne Asi buraya doğru geliyor . Doruk ' u buradan uzaklaştırmalıyım .

'' Doruk bak ne diycem gel şu çalılıkların oraya doğru biraz yürüyelim hem biraz konuşmuş oluruz ne dersin ? '' 

Yani ilk adıma göre güzel bir başlangıçtı . Eğer Doruk Asi ' yi görürse onunla tanışmak isteyecektir ve bu tanışmanın sonunda sevgili bile olabilirler .

Şu an ki halimizle bizi gören yanlış anlıyacak . Ben Doruk ' un kolunu tutmuş onu çekiştirirken Doruk ' da bana anlamamış gözlerle bakıyordu .

Sonunda onu çalılıkların arkasına getirebilmiştim ve onu getirirken baya bi kas yaptım sanırım . 

Onu çalılıkların arkasına getirdiğimden beri yarım saat olmuştu ve o elinde bir çubukla toprağa resimler çiziyordu ve bende ona bakıyordum .

Oturma şeklimiz çok rahatsız ediciydi fakat onun yanında kendimi çok huzurlu hissediyordum . Daha önce hiç hissetmediğim bir his . 

Bana ne oldu nasıl bu kadar çabuk birisine aşık olmuştum . Hani o kendime verdiğim sözler .

'' Ee anlat bakalım cici kız . Neden bu çalılıkların arkasına geldik ? ''

'' Bana cici kız demeyi keser misin artık '' Of tatlı olduğu ksdar gıcıkta .

'' Seni tanımak için . Çok değişik bir çocuğa benziyorsun . '' 

Değişik ne ya . Değişik yerine uzaylı deseydim daha en azından şaka yaptım falan dersim git gide kendimi rezil ediyorum allah kahretsin .

'' Sen benden hoşlanıyorsun . '' Buda neydi şimdi bu kadar çabuk mu anladı .

'' Hayır nerden çıkardın böyle birşeyi . '' 

Sesim boğuk çıkmıştı . Ne zaman yalan söylemeye çalışsam sesim boğuk çıkardı ama durum farklıydı çünkü ilk defa bir erkek bana benden hoşlanıyorsun demişti ve ben ilk defa utanmamıştım .

'' Çok güzelsin . '' dedi ve biraz eğilerek dudaklarını dudaklarıma kapattı .

Şu an ki olduğum durum iğrendiriciydi .

İlk defa bir erkekle yan yana bu kadar yakın oturuyordum .

Ve bu kadar samimi konuşuyordum .

Ve daha kötüsü ilk defa öpüşüyordum . Durumlar bu kadar hızlı nasıl gelişebildi .

'' Alyaa ! ''

Ah hayır olamaz bu Asii !

VE YENİ BÖLÜM SONUNDA BİTTİ OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM FİKİR VERMEK İÇİN ÖZELDEN YAZABİLİRSİNİZ :))))))))

<3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yaz KampıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin