2○°•

246 16 8
                                    

○° Alya°○

Okulun bahçesinde beni bekleyen Asi'yi görünce koşarak yanına gittim. Oda en az benim kadar heyecanlıydı . Aslında biz o kadar ders manyağı falan değiliz ikimizde neden bu kadar heyecanlı olduğumuzu çok iyi biliyoruz .

'' Naber kanka '' dedikten sonra boynuna atladım . Çünkü bu hayatta Asi'ye sarılmak kadar güzel birşey yok . Lez değilim yanlış anlamyın.

'' Off kanka ne yapıyorsun ya herkes bize bakıyor . '' Gerçektende öyleydi herkes bize bakıyordu . Bize bakanlara '' NE BAKIYOSUNUZ AMK '' bakışı attıktan sonra Asi beni kolumdan tutarak içeri sürükledi.

O önde ben arkada giderken ben etrafıma baktığım için biraz yavaş yürüyordum . Belki taş çocuk falan bulurum diye.

Ben böyle etrafıma bakarak ilerlerken kafama yumruk yemem aynı anda oldu . Herhalde arada bir iki saniye oynuyor..

Ben yerde kafamı tutarken Asi bana sinirli sinirli bakıyordu .

'' Napıyorsun ağzına sıçıyım senin Asi ''

'' Lan amına koyuyum öyle bir etrafına bakıyorsun ki beni bile duymadın '' Beni kaybettiğni sanmış aptal. İşte göt korkusu acaba ben bunları yüzüne söylesem ne olurdu heralde ağzıma....

Biz böyle birbirimizi yerken herkes bize bakıyordu . Bugünde niyeyse herkes bize bakıyor .

○°

Bu büyük rezil olunuştan sonra hangi sınıfta olduğumuza bakmak için ismimizin yazılı olduğu kağıda baktık ve sonra no:31 'de ismimizin yazılı olduğunu gördük .

Sanki başka rakam bulamamışlar bu ne ya.

Asi'yle birbirimize bakıp gülmeye başladık. '' Daha önce olan olay unutuldu ama ben ona ödeteceğim bunu '' Biz gülerek sınıfa girdiğimizde sınıfta bir tane bile erkeğin olmadığını farkettik. İkimizinde surat ifadesi aynı anda değişti.

Daha sonra öğretmenin öksürmesiyle -sanırım bu ''artık yerinize geçin demekti- en arkada boş olan sıralardan birine oturduk . Öğretmen birşeyler anlatıyordu ama ben hiçbir şey analamdım ama dediğinden sadece şu kelimeleri anladım.

''Erkeklerle aynı çadırlarda kalmayacaksınız ! '' bak bu iyi işte allah korusun ırzımıza falan geçerler töbe töbe.

Bu kısa bilgilendirmeden sonra öğretmen diğer ders görüşürüz diyerek sınıftan çıktı. Oha! diğer ders mi vardı. Biz sanırım kamp yerine okula geldik.

Ben böyle düşünürken telefonum çaldı. arayan : Turkuazjeliboon (kuzenim)

'Noldu irem ''

''Hiç yakışlı erkekler var mı diye soracaktım.''

''Hmm öğretmenden başka erkek görmediğimiz için değerlendirme yapamayacağım.''

'' Nee? inanmıyorum çık ordan çık''

'' Ne çıkı ya ne diyorsun sen alooo'' Yüzüme kapatmış. Kuzenimle konuştuktan sonra Asi'ye döndüm.

'' Konuştun mu kuzeninle ? '' Yalnız kaldıya kıskandı kesin kıskanç.

'' Hı evet konuştum da kıskandın sen sanki biraz '' Sanırım daha demin ki yumruktan bir tane daha yiyeceğim .

'' İstersen fazla konuşma çünkü bu seferki kafana değil başka yerlerine gelebilir.'' Sapık bu kız yeminle kesin lez kesin .

'' Gel oturalım şuraya ortada direk gibi kalmayalım çok dikkat çekiyoruz . '' Biz öyle mal mal etrafımıza bakarken kapıdan gelen yakışıklı mı yakışıklı tarz mı tarz çocukları görüp ağzımızın sinek girecek şekilde açılması bir oldu.

Ama yanımızdan geçen ciciklerini zor kapatan bir tişört giymiş eteksiz bir orospu geçti ve '' Kızlar o ağızlarınızı kapatırsanız çok sevinceğiz . Çünkü hiç şansınız yok .'' dedi ve kıçını sallaya sallaya yanımızdan geçti ve gitti .

Asi'ye baktığımda yanımdan kalkıp kızın sarı saçlarından tuttu ve yere yatırdı .Kız yine bana dua etsin ben Asi' nin kolundan tutmasaydım ağzına sıçardı kızın.

'' Çok erken konuşma bence tatlım .'' Bu kız canına susamış ne yapmaya çalışıyor.Asi bunu o kan donduran sesiyle söylemişti. Asi bu . Asi yorulmuş olmalı ki yanımdan ayrılarak tuvalete gitti.

Kız bu utanç verici olaydan sonra arkadaşlarıyla arkasına bakmadan kaçtı . Ama Asi ' nin siniri hala yatışmamıştı ve ne o ! o çocuk bana doğrumu geliyor ????

Büyük bir aradan sonra yazabildim kısa olmuş olabilir ama diğer yazar ile aramız bozulduğu için yazamadık . Ben yazdım bu yüzden . İYİ OKUMALAR :)))

Yaz KampıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin