3

46 9 13
                                    


Yine sahneye çıkacaktım. Öyle çok bir heyecanım yoktu çünkü çok iyi çalışmıştım.
Bu sefer yoğun istek üzerine tekrar Salvatore söyleyecektim. Beğenildiğini anlamıştım ama tekrar söylememi isteyecek kadar olduğunu hiç düşünmemiştim.
Görevliler komut verdiğinde alkışlar eşliğinde yavaşça sahneye çıktım. Sahneye çıktığımda ilk dikkatimi çeken şey yine gözlerime odaklanmış olan gözlerdi. Byun Baekhyun, her zamanki  gibi en öne oturmuştu ve gözlerini gözlerimden asla ayırmıyordu.
Gözlerimi kaçırdım ve şarkıya sözler girdiğinde söylemeye başladım.
Bu sefer daha rahat söylüyordum. Gözlerimi kapattım ve kendimi tamamiyle şarkıya verdim.
Şarkının sonlarına doğru gözlerimi yavaşça açtım ve direkt onunla göz göze geldim. Bu sefer gözlerimi kaçırmadım ve gözlerine bakarak söylemeye devam ettim.
Şarkı bittiğinde yavaşça eğilerek selam verdim ve yüzümdeki gülümsemeyle alkışlayan seyircilere baktım.
Fakat bu sefer farklı bir şey vardı. Byun Baekhyun da ayağa kalkmış  ve hafif tebessüm ederek alkışlıyordu.
Bununla beraber gülümsemem büyüdüğünde son kez selam verip sahneden indim.
Görevlilerin tebrik etmesinden sonra üstümü giyinip sahne arkasından çıktım ve çıkışa doğru ilerledim.
Kapıdan çıkıp sopuk havayı karşıladığımda önüme uzatılan bir dal sigarayla sol tarafıma döndüm.
Byun Baekhyun elindeki sigarayı bana uzatmıştı ve gözlerimin içine bakıyordu.
İlk başta sigaraya sonra ona baktım.
Kafasını yan eğdiğinde sigarayı aldım. Çakmağını uzatıp yaktığında içime derince çektim.
Dumanı üfledikten sonra ona döndüm ve bir cesaretle sordum. "

" Neden şarkı söylerken bana öyle bakıyorsun? "
Yüzünde küçük bir gülümseme oluştu. Bir yandan sigarasını içerken bir yandan konuştu.
" Nası bakıyorum? Bence gayet normal bakıyorum. "
" Dalga geçme de söyle. Neden direkt gözlerime öyle bakıyorsun?"
" Bilmem. Belki dikkatimi çekmişsindir. Belki de gözlerin hoşuma gitmiştir."
İçime çektiğim dumanı üfledikten sonra konuştum.
"Bu yinede öyle bakmanı gerektirmez."
"Niye bakışım seni heyecanlandırıyor mu?
" Evet. "
Ani cevabımla kaşları yukarı doğru kalkarken bana döndü ve sırıttı.
"Hazır cevapsın. Sevdim seni."
"Ee, hala soruma cevap alamadım?"
"Bunu anlamamak bence o kadar zor olmamalı hm?"
Derin bir nefes aldım ve elimde küçücük kalan sigarayı yere atıp topuğumla ezdim.
"Bak senin gibi ünlü, birinin böyle yapması normal falan değil bu yüzden  bir daha böyle yapma tamam mı? Hem neden sadece beni izlemeye geliyorsun? O kadar iyi söylemiyorum bile. Benden kat kat güzel söyleyenler var. Onlar varken sadece beni izlemeye gelmen saçma. "
Elindeki kalan sigarayı yere atıp topuğuyla ezdi ve bana döndü.
" Bazı şeyleri bu kadar sorgulamasan güzel olur. Hayat da her şey beklediğin kadar mantıklı olmaz. "
Yavaşça arabasına ilerledi ve kapıyı açtı.
" Bir sonraki sahnende görüşmek üzere, Grace. "
Arabaya binip kapıyı kapattı ve gitti. Ben ise oldum yerde kalakaldım ve az önceki konuşmayı gözlerimin önünden tekrar geçirdim..

___

Bölüm atmayalı 4 günden fazla olduğu için bunu aceleyle yazdım bu yüzden güzel olmadı kusura bakmayın. Bundan sonra hafta sonları yatmadan önce yazıp, bölüm stoğu yapıcam. Bir de yazılı haftasını başlayacağı için yazamama ihtimalim var. Zaten okuyan bir kaç kişi var ama yinede söyleyeyim dedim<3

 Zaten okuyan bir kaç kişi var ama yinede söyleyeyim dedim<3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SalvatoreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin