Kalktıktığımda saat 10' u gösteriyordu . Elimi ve yüzümü yıkamak için banyoya doğru yol aldım .Uykum daha açıpmadığından küçük kardeşim olan Cenke çarptım . Daha sonra ağlamaya başladı. Ağlamaya başlayınca kapıp odasına koşa koşa giderek ağladığı için susturmak için komik hareketler yapmaya başladım ve Cenk'in dikkatini çekmeyi başardım ve sonunda susmuştu. Ardından hareket yapmayı bıraktığımda ise gülmaye devam ediyordu. Fakat ben ise şaşkınlık içerisinde etrafıma bakmaya başladım. Bi an arkama dönerek aynaya baktığımda ise saçlarımın dagınık olduğunu ve en sevdiğim tavşanlı geceliklerimin üzerimde olduğumu fark ederek bende gülmeye başladım . Ve kardeşimin yatağının üzerine çıkıp ,müzik söyleyerek zıplamaya başladık . Alt kattan bağıran babam ise ne olup bittiğini anlamaya çalışıyordu. Annem ise bizim şaşkınlıkla izleyip fotoğraf çekiyordu. Hep beraber mutfağa inerek yemek yemeye başladık. Bi an ailemin ve Cenk'in yüzünde küçük bi tebessüm belirdi. Bu durum ise bana küçüklüğümü hatırlattı. Küçükken annem hastaneye babamda adliyeye çalışmaya gidiyorlardı. Onlar gelene kadar evde tek başıma korka korka oyun oynayıp eğleniyordum . Gerçeği itiraf etmek gerekirse en ufacık bir sesten bile korkuyordum. Bir gün aklıma oyun oynarken bizim çok mutlu ,umutlu bir aile olduğumuz geldi. Ardından kapı çaldı. Ben ise korkumdan ne yapacağımı bilemdim . Hemen annemin söylediği söz aklıma geldi. "Sakın kapı çaldığında kimselere kapıyı açma, Eğerki çok korkarsan sana öğrettiğim duaları oku . "Bende her zamankidi gibi yine korkup odamdaki küçük kanepenin arkasına saklanmıştım. Uzun uzun zile bastılar , ben ise saklandığım yerde kıpırdamadan duruyorum ve annemin bana öğrettiği duaları okumaya başladım. Akşama kadar oradan çıkmadım ve uyuya kalmışım. Taki akşama kadar . Sonunda ailem eve gelmişti. Alışveriş merkezine giderek bana oyuncak aldılar . Her ne ise telefonuma Görkem'den mesaj geldi " gelecekmisin sinemaya " . Annem telefonu bana uzatarak hayata geri döndüm. Üstüme başıma bi baktım ve tekrar Görkem'e mesaj attım"hayır gelemem unutmuştum sinemayı" Ardından çok geçmede annem ve babam işe gittiler kardeşim Cenk' inde kıreşe bıraktılar . Ben ise evde yalnızdım . Dışarıda bardaktan boşalırcasına aralıksız yağmur yağıyordu. Görkem 'den yine mesaj geldi ." Beklicem seni'' . Bir an düşündüm noluyor buna ben onun sevgilisi felan değilim diye . Görkem arabaya atlayıp bizim evin önüne gelmiş ve bağırıyordu . Ardından bende üstüme başıma bakmadan terliklerimi giyerek aşşağı indim. Herkes bize bakıyordu . Ben ise Görkem'in ağzını kapamaya çalışıyorudum . Tekrar bağırmaya başladı ve " seni sabaha kadar burada beklicem dedi ." Benee dayanamayıp ağzını kapamaya çalışıyordumki ayağım kaydı yere düşerken beni tuttu ve dudaklarıma yapıştı. Meydandaki herkes bize bakıyordu. Ben ise böyle bir durumdan habersizken şaşkına döndüm . Eve koşarak çıkltım . Görkem ise hala dışarıda arkasına bakarak yürüyordu. Ben ise odamın penceresinin perdesini biraz aralıyarak Görkem'e bakıyordum. Arkasına tekrar dönen ve benim baktığımı fark etti ve yüzünde küçük bir tebessüm gözlerinin içi ise seni seviyorum dercesine gülüyordu . Babam ve annem eve geldiklerinde ise hep beraber yemek yeyip konustuk. Kardeşim Cenk ise bana bakıp gülüyordu .
Babam ve annem ise bize bakıyorlardı. Ama ben ailemden ise şunu öğrendim güçlü kalmak ve her zaman zaferdir .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz aşk
RomanceUmutsuzca sevgi , karşılıksız aşk habersiz bir svgi ...<3 Her sey bir okulda başlar . Gözgöze bakmalar yada Görkem'in Asya'nın gözlerinin içine bakamamasi ve daha sonra sonsuzluga ve gelecege dalmasiyla asik olmaya yada hoslanmaya bslar.