ILK KAVGA

165 6 5
                                    

Merhaba ben sizlere Görkem ve Asyayı tanitacagim...
Aynı apartmanda oturuyorlar ve karşı komşulardır...

Okulda biyoleji öğrermeni soru sorar: "normal bir insanin karaciger toplar damarlarında bulunan üre miktarının fazla olması hangi molekülün yakilmasinda etkilidir."
Sınıf ta sadece bu soruya parmak kaldıracak ve tk cevap verecek kisi ise Görkem ve Asya 'dır. Asya ve Görkem ise okul birincileridir... Fakat biyoleji hocası ise Nehiri kaldırır . Canı sıkılan Görkem ise ofalyıp puflamaya başlar ...
Bir sonraki derslerinin boş olacaktı.Çünkü hocaları yoktur. Inanamıcaksınız ama aynı anda birbirlerine gerizekali demeye başladılar... Her ikiside bu duruma şok olduu ve kavgalarına bıraktıkları yerden devam ettiler... Normalde Asya ve Görkem'in hiç yapmadıkları bir davranıştir ama ne oldusa artik bugün her ikisinede . Yakınlarında bulunan arkadaşları şaşkınlık içerisinde kalmışlardır. İçlerinden Yusuf ise" tıpkı filmlerde olduğu gibi bumlarda birbirlerine kisa zaman sonra aşık olacaklardır ," dedi. Herkesin bi an dikkatleri Görkem ve Asya'nın üzerine çekilmistir. Utanan Asya yüzünü kapatarak sıniftan cıkip lavoboya gitmesidir. Görkem ise sadece havalara ,tiriplere girerek Asya ' ya laf atmaya başlar.ve Asya'ya sakın bir daha böyle yapıyım deme der.Cevap vermeyen Asya ise sadece olup bitenleri izler . Asya'nın ağzından cıktığı tek kelime ise " Görkem öyle bir zaman gelecekki bana yalvaracaksın ." Görkem ise "ya ya ne demessin " iste ozmn Asya'nın gözlerinin içine bakamayan Görkem bi an Asya'nın gözleeinin içine tıpkı " seni seviyorum Asya dercesine uzun uzun bakti." Bi an kensini kaybeden Görkem sanki sonsuzluğa ve geleceğe dalmişcasına Asya'nın gözlerinin içine sıkı sıkı bakiyordu.
Yusuf"Görkem noluyoo hayata dön artık noluyoo !!der "ve Görkem ise tekrar arkadaşlarının yanına bırakmış olduğu haytına devam eder. Nehir ise " Asya Görkemin sana nasılda öyle baktığını gördünmü?" Asya " saçmalamayın ben onunla asla hayır "
"Kızlr beni hiç tanımadınızmı?? Ben ondan hoşlanmam bile ufff yaa ben kime diyorsam bunları"
Bazen hayat olmadık tesadüflerle karşılaştırabilir bizlerii . Bazen hic sevmediğimiz kişiye aşık olmuşuz birde bakmışız .Birde bakmışızkı
mutlu olacağımız kişiler yanımızda yok ve kalbimizden kayıp gidivermiş uçsuz bucaksız yerlere :( . Sonunda o sonsuzluğa bakan gözler hayata dönüp etrafina şaşkın şaşkın bakıyordu.Bi an Görkem kalbinden ve aklından '' ben sanırım aşık oldum .''Görkem Asya'yı her gördüğü yerlerde gözlerini ondan kaçırıyordu.Görkem kalbine ise yeter artık kavga etmeyelim diyor ve umutsuzca ,karşılıksızca bir sevgiydi hepsi birer ama bunu bilmiyordu.Ve birgün aklından Asya'yı kolundan çekip bir kenara ''artık büyüdük kavga etmeyeli ''dercesine uzuzn uzun düşündü..........

Umutsuz aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin