Çift yumurta ikizlerinden birisi olan Poyraz ikizinden önce kalktı, tek gözü hala açılmamış bir şekilde şöyle bir etrafa bakındı ve kendi kendine konuşmaya başladı:
Saat daha sabahın 7'si ve Ece yine her sabah olduğu gibi kapıya kadar gelmiş, okula gitmek için bizi bekliyor. Ece'nin bu kadar erken kalkıp bize gelmesini yıllardır çözemedim ama o olmasa okula gidiş yolunun hiç çekilmeyeceği de bir gerçek tabi. Neyse Rüzgar'ı da kaldırayım hemen, daha çok bekletmeyelim kızı dışarıda.
Şu okulu da hiç sevmiyorum. 3 yıldır aynı kişiler ve hocalar, derste mesajlaşmaya bile izin vermiyorlar. Hâlbuki benden mesaj bekleyen bir sürü kız var. Sabah sabah çok konuştum artık Rüzgar'ı uyandırayım.
-Rüzgar uyan artık!
+Boşuna bağırma bugün uyuyacağım.
-Hadi Ece bekliyor kapıda giyin, geçen seferki gibi kızın karşısına yarı çıplak çıkma.
+İyi ki bir olayımız oldu her sabah şu konuyu açmasan şaşarım zaten.
-En son bunu dediğinde okula geç kalmıştık uykucu, hadi kalk yoksa kafandan aşağı su boşaltmak zorunda kalacağım ve bunu yapmaktan zevk aldığımı biliyorsun.
+Kalktım rahat mısın bak ayaktayım, uyanığım.
-He şöyle, ben çıkıyorum sen yetişirsin bize Ece ile konuşacaklarım var.
"Umarım yetişirim" dedi ve gülümsedi Rüzgar.
Poyraz evden çıkıp Ecenin yanına doğru gitti ve ;
+Günaydın Ece.
-Günaydın küçük ikiz.
+Eee bana anlatmak istediğin bir şeyler var mı?
-Yo. Yok yani neden ki nerden çıktı bu ?
+Hiç bir yerden çıkmadı sadece son zamanlarda biraz değişiklikler görüyorum sende. Neyse ne diyecektim sana hani seni senin şu toz konduramadığın elde edemezsin dediğin bir kız arkadaşın vardı neydi adı unuttum. Ceyda yok neydi şey Cemre değil mi ?
-Ceren.
+Evet, Ceren. Dün gece Ceren'le baya bir yakındık ve dediğin kadarda toz kondurulmaz değilmiş.
"Poyraz!" diye çıkıştı birden Ece "Bunu nasıl yaparsın ya? Sen çok düşüncesiz birisin yeter artık vazgeç şu huylarından" diyerek üstüne yürüdü Poyrazın.
Ecenin bu tepkisine cevap vermeyen Poyraz, Ece'nin sabah sabah kafa ütülediğini düşünerek okula tek başına gitmeye karar verdi ve o sırada Rüzgar geldi:Ayakkabısını giymeye çalışırken "Poyraz nerede" diyerek etrafa bakındı.
-Bilmiyorum okula gitti herhalde.
+İyi de okula biz olmadan gitmez ki o. Neden böyle bir şey yaptı?
-Bilmiyorum dedim ya.
+Tamam, neden kızıyorsun hadi bizde gidelim okula.
Bütün olaylardan habersiz olan Rüzgar olayları üstelemek istemedi ve tek kelime dahi etmedi
Ece'yi sınıfına bıraktı, daha sonra kantine geçti ve rutin olarak her gün içtiği sıcak çikolatasını alıp oturdu. İkizini kantinde gören Rüzgar masasına çağırdı ve sabah neden biz olmadan okula gittiğini sordu. Poyraz Ece'nin sabah sabah çok kafa ütülediğini ve sinirlerini bozduğunu, kendisini sınıfta Elif'in beklediğini söyleyerek kalktı masadan.
"Bu çocuk hiç mi değişmeyecek ya bazen onun ikizim olamayacağını düşünüyorum" dedi ve arkasından gitti kardeşinin, Rüzgar.
Birlikte sınıfa girdiler ve o sırada dün olan olay hakkında konuşan Ceren ile Ece'yi gördü bizim ikizler Poyraz en arka sıranın ayağına vurarak sırayı ileri itti ve yerleşti. Hocanın sınıfa gelmesiyle Ecenin yanına geçen Rüzgar göz ucuyla Poyraz'a doğru baktı, Bugün yanında kız olmadığını gördü, tek başına oturan Poyraz ayaklarını uzatmış halde bir şeyler karalıyordu. Hâlbuki o derslerde hep telefonuyla ilgilenirdi. Uyumak için pozisyonunu aldı sıraya kafasını koyar koymaz omzunda bir şey hissetti. Kafasını kaldırınca Elif' in ona baktığını gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte İkizler
Teen FictionÇift yumurta ikizi olan Poyraz ve Rüzgar için hayat çok güzel gözükse bile hiçde öyle değil. Çünkü aksilikler ve süprizler kardeşlerin peşini hiç bırakmıyor ve bunun yanı sıra hayatının aşkını bulmak isteyen iki genç için işler kolay gitmiyor. Onlar...