Illan treffit sujuivat paremmin kuin hyvin, Olli halusi nähdä pian uudestaan ja meillä oli hauskaa. Sovimme tänä aamuna että olli tulee huomenna minun luokseni katsomaan elokuvia ja syömään.. En malta odottaa!
Lähden käymään heti aamusta kaupassa, sillä kaappini ovat tyhjät. Menen hissiin jossa on kaksi miestä, sitten tunnistan, että toinen heistä on eilen kaupassa tapaamani Ollin kaveri, Joel..
Jh: hei kato y/n, mites meni eilen Ollin kanssa?
Y/n: hehe, hyvin tietenkin, Olli on mahtava tyyppi!
Jh: niinhän se on, täs on muuten Joonas, meiän bändistä, eli Ollin kaveri kans!
Jp: moro vaan, y/n? Seurusteleksä Ollin kans?
Y/n: eenn.. Ainakaan vielä.. Kiva tavata!Pian hissi on alhaalla ja pääsen kuulustelusta pois.. Ei sillä, että en pitäisi Ollin kavereista, mutta en pitänyt tuosta tilanteesta..
Koko loppupäivän olen viettänyt kotona netflixin ääressä.. Toki Olli soitti myös kerran, puhuimme jälleen kaikesta, en ymmärrä miten voimme keksiä noin paljon puhuttavaa, mutta se ei minua haittaa..
Pian on se päivä kun Olli tulee luokseni.. Pitämään leffailtaa tottakai!
Olen aamun siivonnut kämppääni ja käynyt jälleen kaupassa, kunnes kello on pian jo viisi ja Ollin saapuminen alkaa lähestyä.Olen suoristamassa hiuksiani kunnes puhelimeni soi, se on Olli.
O: moroo, onks ok et lähen nyt tuleen?
Y/n: joo, tottakai!
O: jees.. Nähään kohta!
Y/n: nähdään!Ihanaa! Olli on ihana, en pääse siitä yli millään ja toivon, että hän ajattelee minusta samoin! Mutta nyt täytyy mennä takaisin valmistautumaan, Olli on jo tulossa..
Pian ovikello soi.. Menen avaamaan ja siellä on tietenkin Olli, tämä halaa ja tervehtii minua, jonka jälkeen työntää käteeni kukkakimpun, "kiitos, ihania!". Sanon tälle katse kukissa, mutta kun Olli ei vastaa mitään, nostan katseeni häneen.. Tuon ihanat silmät tuijottavat omiani. Olli ei tunnu heräävän ajatuksistaan joten naurahdan, johon tämä säpsähtää.
O: oho, anteeks..
Y/n: ei se mitään.. Etkö sä mun takia tänne tullu..?
O: tietenkin..!Ohjaan Ollin olohuoneeseen valitsemaan leffaa, kun laitan kukat maljakkoon. Hän on valinnut jostakin ihmeen syystä minun lempi romanssin, ei siinä toki mitään vikaa, hauska sattuma vain!
Alamme katsomaan leffaa popcornit meidän sylissämme, Olli veti minut heti kainaloonsa, joten tiesin tästä tulevan hyvä ilta!