Aamulla herään sängystäni, Ollin lämpimästä kainalosta. En muista edellisestä illasta mitään muuta, kuin sen että minulla oli todella hauskaa!
Olli ottaa minusta tiukemmin kiinni ja mumisee "ethän lähe siitä", vastaan myöntävästi naurahtaen ja jään tämän kainaloon, en toki olisi siitä halunnutkaan lähteä.
Kello lyö pian kaksitoista päivällä ja olemme Ollin kanssa maanneet sängyssä puhumassa jälleen kaikesta. Pian tämä nousee nopeasti istumaan ja avaa puhelimensa
O: voi vittu..
Y/n: No..?
O: mun piti olla yheltätoista joonaksella..
Y/n: No laita viestiä et oot tulossa..
O: en mä haluu lähtee täältä..
Y/n: tuut illalla takas sit, älä musta huoli mä ootan sua täällä..
O: No jos sua ei haittaa?
Y/n: No ei alahan mennä siitä..Olli nousee sängystä ja alkaa penkomaan vaatteitansa lattialta. Menen itse keittiöön tekemään tälle leivän matkalle. Pian Olli on ovella kengät jalassa lähdössä, mutta huutaa ovelta minulle "tuu tänne!", menen eteiseen jossa Olli kietoo minut käsiinsä ja halaa pitkään, yritän muistuttaa häntä siitä että on myöhässä, mutta se ei tunnu enää miestä haittaavan. Halauksen jälkeen tämä vielä pitää kätensä kyljilläni ja suutelee minua.
Y/n: tuu illalla jatkaa, sulla on kiire..
O: ai nii.. En haluis mennä, nähään illalla!
Y/n: nähdään!Olli lähtee vauhdilla ovesta jonka suljen tämän perään. Nyt ymmärrän miksi rakastan tuota miestä! Hän ilmeisesti myös minua..
Saan pian hälytyksen töihin, joten lähden vauhdilla Ollin perässä ulos kämpästä. Päätän kävellä työpaikalle, sillä ulkona on niin hyvä ilma!
Unohdin varmaan kertoa, mutta olen töissä hotellissa, yleensä respassa, mutta joskus saatan tehdä muutakin!Työpäivä sujuu hyvin, toki olin siellä vain vaivaiset neljä tuntia, mutta mitäpä tuosta. Kello on neljä ja kävelen kotiin, huomaan matkalla puistossa lapsen, ei siinä mitään ihmeellistä, mutta hän itkee enkä näe aikuisia lähimaillakaan. Samalla näen että Olli ja aleksi kävelevät minua vastaan. Päätän lähteä katsomaan onko lapsella kaikki hyvin. Samalla kun Olli ja aleksi pysähtyvät kauemmas katsomaan, mitä oikeen teen. Istun tytön viereen penkillä ja aloitan..
Y/n: hei.. Onko sulla jokin hätänä?
Tyttö: ei kannata tulla tänne..
Y/n: miksei, pitäskö mun viedä sut kotiin?