/*İzuku*/
Uh- selam- ben İzuku Midoriya.Kısaca Deku,çoğu insan bana böyle sesleniyor çocukluk arkadaşım yüzünden.UA(Yuuei) akademisinde öğrenciyim ve 1/A sınıfında okuyorum.Sınıfımızda 20 kişi var ve hepsiyle genellikle iyi anlaşırım! Uh- Kacchan hariç,Kacchan benim çocukluk arkadaşımdır.Ve evet bana ''Deku'' adını koyan kişi de o,aslında bu addan bir rahatsızlık duymuyorum hatta hoşuma gidiyor yani anlarsınız ya klişe meseledir bu, sana zorbalık yapan çocuğa hayranlık duyarsın.Bence Kacchan özünde iyi bir insan eh söylemeyi unuttum Kacchan çok gürültücüdür ve sinirlidir.Nedenini bende bilmiyorum ama sorgulamıyorum o onun seçimi sonuçta.Evet dediğim gibi bence özünde çok iyi biri pfft- sanırım ona hayranlık duyduğum için böyle diyorum,benim hep yanımda olan iki tane çok iyi arkadaşım var Uraraka-san ve İida-kun!Gerçekten çok iyiler ve anlayışlılar,kızlar beni aralarında çok sever çünkü bir erkeğe göre fazla tatlıymışım bu yüzden Kaminari-kun ve Mineta-kun beni kıskanıyorlar.Kacchan kızlarla pek ilgilenmez hatta onlara bakmaz bile.Bekle- ben niye konuyu hep Kacchan'a getiriyorum? Hayranlıktandır muhtemelen.
/*3.Kişi*/
İzuku kalemi aniden yeni aldığı günlüğüne bıraktı.Gerçekten neden hep konuyu çocukluk arkadaşına getiriyordu?
Uraraka:Deku-kun! Yemek hazır!
İzuku:Geliyorum!
Masasından kalktı ve tuvalete girdi,aynaya baktı.İyi görünüyordu.Odadan çıktı ve ortak salona indi.Herkes buradaydı.Bakugo Kirishima ve Kaminari'ye bağırıyor İida Bakugo'yu sakinleştirmeye çalışıyor bütün kızlar sofrayı hazırlıyor Mineta kızları izliyor Sero ve Shoto yarın ki sınav ile ilgili konuşuyor Koda kızlara yardım ediyor Shoji ve Sato televizyondaki programa bakıyor Aoyama Ojiro'nun kuyruğuna defalarca dokunmaya çalışıyor Tokoyami ise kenarda telefona bakıyordu.İzuku masaya geçti ve kızlarla sohbet etmeye başladı,üstündeki kızıl gözlerin bakışlarını da kolayca ve hızlıca fark etmişti.
Asui:Midoriya-chan Bakugo-chan sana niye bakıyor kavga mı ettiniz? *kero*
İzuku:Ah hayır Asui yani Tsuyu-san
Mina:Bu durum biraz şüpheli!
Uraraka:Nasıl yani?
Mina:Neden Bakubebek nedensizce Midoriya'ya baksın ki?
Hagakure:AAAAA!
Momo:Neden bakıyor?
Jiro:Mina kaç aydır Bakugo'nun Midoriya'dan hoşlandığını düşünüyor da ondan
Jiro:Mina bu saçma
Mina:Hayır!
İzuku:Jiro-san'a katılıyorum Kacchan neden Gey olsun ki?
Hagakure:Neden olmasın ki!
Kaminari ve Kirishima masaya doğru geldi ve sandalyelere oturdu.
Kaminari:Yine bensiz ne konuşuluyor!Bensiz dedikodu yapılıyorsa çok kırılırım!
Kirishima:Hadi ama Kami tabiki de seni çağırırlardı başka bir konu vardır.
Kirishima bardaktan su içmeye başladı.
Mina:Çağırmazdık çünkü seninle ve Kirishima ile ilgili de konuşuyoruz ve arkadaşlıktan daha da öte olarak.
Kirishima ağzındaki suyu bir anda tükürdü.
Kaminari:EH- NE!
Kirishima:ÖHÖ ÖHÖH
Koda:Yemek hazır! Herkes gelsin!
İzuku Katsuki'nin olduğu tarafa baktı,hala bakıyordu.En sonunda kalktı ve masaya doğru geldi İzuku hızlıca kafasını önüne çevirdi.
Katsuki:Benden daha güzel yemek yapamadığınız kesin.
Kaminari:Tabiki de Bakubro senden kimse güzel katsudon yapa-
İzuku:Haklısın Kacchan yemeklerin o kadar güzel ki hayranlıkla bakıyorum san-
İzuku hızlıca ağzını kapattı.NE DEMİŞTİ O ÖYLE!? Hızlıca masadan kalktı ve odasına koştu.
Katsuki:Bu ne sikimdi az önce
Mina:Puff!
Hagakure:HANİ SAÇMAYDI JİRO!
Jiro:Midoriya yaklaşık 6 aydır bunu mırıldanıp duruyor bu normal bir şey.
Mina:Sen öyle zannet
Katsuki:Kesin sesinizi!
Katsuki'nin kalbi çok hızlı atıyordu,İzuku'nun bu kadar hoşuna mı gidiyordu Katsuki'nin yemekleri? Bu- BU- HİSSETTİĞİ HİS KALBİNİ DELİP GEÇİYORDU.
Katsuki:Yemek yiyin!
*****
İzuku:B-ben ne dedim az önce!
İzuku:A-ağzımdan kaçtı!
Yatağına oturdu ve düşünmeye başladı.Hiç böyle şeyler yapmazdı ne oldu bir an? Konuyu hep Katsuki'ye getirmek istemeden ağzından iltifatlar kaçırmak? ne oluyordu? Tamam dedi İzuku uyuyayım gece kalkarsam yemek yerim ve uyudu.
************
/*Katsuki*/
Hala unutamıyordum.Ne demişti o öyle? evet çok normal bir laf olabilirdi ama kafama takılmıştı..Neden bir anda öyle bir iltifatı ağzından kaçırsın ki?Ben niye İLGİLENİYORUM! SİKTİR ETMEM LAZIM DEĞİL MİYDİ?! saçmasaçmasaçmasaçmasaçmasaçmasaçmasaçmasaçmasaçmasaçmasaçmasaçma UYUMAM LAZIM! UĞH!
ve uyudu.
-------------------------------------------
Merhaba! Canım çok fazla soft kitap yazmak istiyordu çok soft olmayacak yani smut falan yazarım belki bilmiyorum bu kitabın ana konusu İzuku ve Katsuki'nin birbirlerine aşık olduğunun farkına varmaları.Başka shipler olacak bu arada.Todoroki bu işe girebilir ama öyle değil İşte Katsuki'yle falan İzuku için kavga edebilir bilginizeeee. Neyse hadi görüşürüz! Abelia kaçar! (takma adım bu olşun!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*Bay ''Ego Yığını'' /Bakudeku/*
General Fiction-Bu kadar egolu ve bencil olmak zorunda mısın! +Ben ne egoluyum ne de bencilim,konu sen olunca kendimi kaybediyorum! /Bakudeku kitabıdır!/Smut içerebilir önleminizi alın!/