0.2

1.6K 140 167
                                    


/*İzuku*/


Uykumdan uyandım ve boş boş tavana bakmaya başladım.Dün ki- olay.... Ben hala anlamış değilim ne oluyordu bana....Yatağımdan kalktım ve tuvalette işlerimi hallettikten sonra üstümü giyinip aşağı indim,herkes uyanmıştı.


İzuku:Günaydınnn!


Onlara en içten gülümsememi sundum.Kacchan bir an arkasını döndü.

Katsuki:Burası biraz sıcaklaştı ben hava alacağım

Aralık ayındaydık? Sıcak?  Bir şey mi olmuştu ki? 

İzuku:Bir şey mi yaptım?

Kirishima:Kafana takma Midoriya her zaman ki Bakugo işte

Kafamı eğdim ve odama çıktım,telefona baktım okula gitme zamanıydı.Herkesten erken giderdim müzik dinlerdim ve bazen uyurdum.Çantamı aldım ve okula doğru yol aldım.

*******

/*Katsuki*/

BU SİKİMDİ ŞİMDİ!? NİYE YİNE KALBİM YERİNDEN ÇIKACAKMIŞ GİBİ?!BU NE HİS NE LAN!? NİYE O İNEK GELDİĞİNDE BU HİS BAŞLADI?! NE OLUYOR LAN?! Kafayı yerken sikik saç aradı.


Kirishima:Bro ne oldu 

Katsuki:Bilmiyom

Kirishima:Ha? Niye gittin?

Katsuki:Bilmiyorum dedim ya gerizekalı mal

Kirishima: -_-

Katsuki:Üf kapa

Kirishima:İyi

Çantamı aldım ve pencereden patlamalarımla dışarı atladım.Okula gidecektim

*************

/*3.Kişi*/

İzuku sınıfa girdi,her zaman ki gibi boştu sırasına oturdu.Telefonundan müzik açtı kafasını sıraya koydu ve gözlerini kapadı.5 dakika sonra Katsuki geldi,İzuku ile birlikte burada tekti...belkide İzuku uyuyordu,yanına yaklaştı ve saçını kokladı.İzuku bir anda kalktı ve arkasını döndü.HOP! BİR ANDA DUDAKLARI BİRBİRİNE DEĞDİ!?

İzuku:A-AH K-KACCHAN B-BEN Ç-ÇOK Ö-ÖZÜR D-DİLERİM!?

Katsuki:SUS!

Katsuki hızla lavaboya gitti ve aynaya baktı.Ellerini dudağına koydu.Kalbi yine çok hızlıydı.

Katsuki:N-neden?

Katsuki:Az önce yaşadığım şey

Katsuki:H-hoşuma gitti...?




---------------------------------------------

:) Nasılsınız! çok tatlısınız! oy vermişsiniz! bu çok hoş :,) yeni yılınız kutlu olsun! üf bir de 00.00'da hoşlandığıma mı yazsam dskofjıosışfrjnfrds boşverin tekrardan yeni yılınız kutlu olsun! görüşürüz! Abelia kaçar!


*Bay ''Ego Yığını'' /Bakudeku/*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin