İyi okumalar yeni yılın ilk bölümüü umarım beğenirsiniz... ❤️🔥Yorum yapınız güzellikler
Jimin
"Merhaba tek açık yer burayı buld-Jimin?"
"Selam Tae..."
"Şey selam.. ne işin var burda?""Çalışıyorum da asıl senin ne işin var?"
"Oh benim köpeğim biraz halsiz de, veteriner arkadaşımı aradım tatile çıktığı için sizi önerdi."Siyah kahverengi karışımı minik köpeği kucağıma alıp burnunu öptüm. "Uww çok şirinsin sen, adın ne bakalım?"
"Yeontan."
"Uh ne şirin ismin var öyle! Neyin varmış bakalım."Yeontan'ı arka taraftaki yeşil steril odaya getirip sedyenin üstüne bıraktım. "Buraya gelebilirsin Taehyung, onunla sanırım tek başıma başa çıkamam."
Taehyung yanıma gelip Yeontan'ı kucağına aldığında yeşil eldivenlerimi takıp Yeontan'a ilerledim. Çubuk ile ağzının içini kontrol ederken duyduğum koku ile burnumu kırıştırıp çubuğu çöpe attım.
"Kan tahlili yapmam lazım. Bir sıkıntı olur mu senin için?" "Hayır hayır ne gerekiyorsa yap lütfen." Başımı sallayıp elime aldığım şırınga ve lastik ile Taehyung'un kucağındaki Yeontan'ın kanını şişeye alıp onu küçük kutuya koydum. Sonuçların çıkması 10 dakika alacaktı.
"Hey hey korkma ufaklık." Başını okşayıp yaşlı gözlerle bana bakan köpeği ısırmak istemiştim. Gerçekten çok şirindi.
"Seni sevdi!" "Uh gerçekten mi?" Başını sallayıp Yeontan'ı sedyeye bırakıp, başını okşayıp sakinleştikten sonra bana dönmüştü.
"Burada mı çalışıyorsun?"Üstümdeki beyaz önlüğü gösterip gülümsedim.
"Belli olmuyor mu?"
Kıkırdayıp alnına vurdu. "Ah ne salağım."
"Jiminshiii kahve ister misin?""Olur Yeosang, sen ister misin Taehyung?"
"Evet, isterim."Yeosang yanımızdan ayrıldığında makinanın ötmesi ile o tarafa ilerledim. Sonuçlar masanın üzerindeki laptopa geldiğinde laptoptan sonuçları açıp inceledim.
"Mikrop kapmış. Ama endişelenme, vitaminler ve takacağım serum ile birlikte çok daha iyi olacaktır."
"Oh Namjoon senin çok iyi bir doktor olduğunu söylemişti, haklıymış!"
"Hey ben daha asistan sayılırım."
Omuz silkip Yeontan'ı kucaklayıp öpücük bıraktı. "Nereden mikrop kaptı ki?""Bilmiyorum, son zamanlarda farklı mama kullandıysan ya da kumunu değiştirdiysen belki onlardan kapmıştır."
"Ah, onu kuzenim Jin'e emanet etmiştim, sanırım o değişik bir mama almıştı."
Dudaklarımı birbirine bastırıp kenardan aldığım serum paketi ile sedyeye ilerledim.Yeontan'a damar yolu açıp serumu takarken biraz elimi ısırmıştı ama önemsemedim. Serumun etkisi ile bir kaç dakika içinde sessizleşip uykuya dalmıştı.
"Oh, onu ilk defa bu kadar sakin görüyorum."
"Serumun etkisi.""Jimin kahveler hazır ben kargoya gidip geliyorum. Hayır anlamadığım ben sabahtan akşama kadar buradayım bu kargolar neden, geldik yoktunuz diye mesaj atıyor? Buhar mıyım ben."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ponpon ~vmin~ ✓
Teen FictionTamamlandı ✓ Ünlü model Kim Taehyung ile yolu kesişen ponpon Park Ji Min Feminen Jimin içerir Yan shipler Seongsang Hyunlix Minific #vmin4 10.01.2022