#Vmin4 😭😭😭
Aslında bu bölüm finaldi ama konuyu uzattım bir iki bölüm daha eklendi bu yüzden ve göründüğü üzere vmin yazmam beğenildi gibi huh buna sevindim bu yüzden fic eğer 1k olursa baby seongsang ficimi vmin'e uyarlamak istiyorum siz ne düşünüyorsunuz? Belirtirseniz sevinirim çoğunluğa göre hareket ederim 💖
İyi okumalar!
Jimin
Telefonu cevap vermesini beklemeden kapattım ve hızla karşıdaki siyah kapıya vurmaya başladım. "O gerizekalı kocanız nerde? Ne hakla bana sormadan kapımın kilidini değiştirir ya?!"
Sinirle bağırdığımda kadın göz devirip sakızını patlatmıştı. Ardından kocasını çağırdığında sinirle ona baktım.
"Bay Sung neden kapımın kilidini değiştirdiğinizi sorabilir miyim acaba?"
"Çünkü kirayı ödemediniz bay Park.""Size bir kaç güne ödeyeceğimi söyledim alın paranızı ve anahtarları verin."
"Anahtarları veremem çünkü artık orada sen oturmuyorsun.""Bu da ne demek?"
Yan kapı açıldığında içeriden iki erkek çıkıp gitmişti. Sinirle adama dönüp bağırmaya başlamıştım."Siz benim eşyalarımı ne yaptınız?! Bu yaptığınız suç size bir kaç gün-"
"Bir kaç gün dedin ama bir hafta oldu Jimin. Eşyalarını çöpe atacaktım ama vicdanım el vermedi. Dışardaki bodrumda eşyaların.""Siz iğrenç bir insansınız."
"Sana bunu kolay yöntemler ile ödeyebileceğini söylemiştim."Sırıtarak penisini gösterdiğinde sinirden gözümden yaş gelmişti. Sinirle üstüne atılıp yumruk attığımda beklemediği için sendelemişti daha sonra o yüzüme bir yumruk attığında gözüm kararmıştı.
"Seni orospu! Ne hakla bana vurursun sen?"
Bir yumruk daha attığında ikinciye hazırlanırken kaldırdığı yumruk havada kalmıştı.
Taehyung'u görmem ile sırıtmıştım ama dudağımın acıması ile minik bir inleme kaçmıştı dudaklarımdan.
"Sen kim oluyorsunda benim sevgilime vuruyorsun amınakoduğumun piçi?!"
Taehyung sinirle bağırıp bir kaç yumruk vurduğunda diğer apartman sakinleri beş dakika önceli kavgamıza değil şimdi gelmişti.
Bir kaç kişi Taehyung'u zorla çektiğinde düştüğüm yerden kalktım. Taehyung adama sinirle bir kaç tekme atmış ve cebinden çıkardığı dolarları adama fırlatıp benim elimi tutup apartmandan çıkartmıştı.
"Güzelim? İyi misin? Bak bana bakayım."
Yüzümü yerden kaldırıp Taehyung'a diktiğimde Taehyung sinirle bir kaç kelime mırıldanmıştı.Elini yanağıma çıkarıp okşamıştı. Başımı iki yana salladım. "Önemli bir şey yok ama o gerizekalı eşyalarımı şuraya atmış... onları almam lazım Taehyung."
"Eşyaların canı cehenneme. Sen önemlisin yürü hastaneye gidiyoruz."
Gözlerimi kocaman açıp ellerini tuttum. "Sadece dudağım kanadı Taehyung. Bunun için hastaneye mi gidilir?"
"Senin dudağınsa gidilir Jimin."
Kaşlarını çatarak endişesini belli ettiğinde kıkırdadım. Yanağını okşayıp parmak uçlarımda yükseldim ve dudaklarımı öptüm.
"Oy sen benim için endişelendin mi?"
"Tabiki endişeleneceğim! Bu nasıl soru Jimin?"Üzerimize çiseleyen yağmur ile gözlerimi kocaman açtım. "Taehyung eşyalarım!"
"Jimin yağmur yağıyor güzelim eve geçelim ben aldırtcam eşyalarını."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ponpon ~vmin~ ✓
Подростковая литератураTamamlandı ✓ Ünlü model Kim Taehyung ile yolu kesişen ponpon Park Ji Min Feminen Jimin içerir Yan shipler Seongsang Hyunlix Minific #vmin4 10.01.2022