Wants more✨💦

12 1 0
                                    

𝑰 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒉𝒊𝒎 𝒂 𝒔𝒘𝒆𝒆𝒕 𝒈𝒓𝒊𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒆𝒏𝒅 𝒊𝒏 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆, 𝒎𝒚 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒔𝒕 𝒃𝒓𝒖𝒔𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏𝒔𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒂𝒓𝒎. 𝑰 𝒃𝒆𝒏𝒅 𝒊𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒍𝒖𝒔𝒕𝒊𝒍𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒄𝒖𝒓𝒊𝒐𝒖𝒔𝒍𝒚 𝒌𝒊𝒔𝒔 𝒉𝒊𝒔 𝒍𝒊𝒑𝒔, 𝒔𝒕𝒊𝒄𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝒕𝒐𝒏𝒈𝒖𝒆 𝒊𝒏 𝒂 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒆𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒎𝒆.𝑶𝒖𝒓 𝒕𝒐𝒏𝒈𝒖𝒆𝒔 𝒅𝒂𝒏𝒄𝒆𝒅 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒐𝒏𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒎𝒂𝒅𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒆𝒂𝒄𝒉 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓. 𝑰 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝒂 𝒕𝒊𝒏𝒚 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒕𝒉 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒑𝒐𝒌𝒆 𝒂𝒔 𝑰 𝒈𝒆𝒏𝒕𝒍𝒚 𝒃𝒂𝒄𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒘𝒂𝒚. 𝑯𝒊𝒔 𝒃𝒓𝒐𝒘𝒔 𝒔𝒉𝒐𝒕 𝒖𝒑 𝒓𝒂𝒑𝒊𝒅𝒍𝒚 𝒂𝒔 𝑰 𝒔𝒂𝒊𝒅, "𝑷𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆 𝒇𝒖𝒄𝒌 𝒎𝒆." "𝒀𝒐𝒖 𝒂𝒍𝒍 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕?" 𝒉𝒆 𝒂𝒔𝒌𝒔, 𝒔𝒎𝒊𝒓𝒌𝒊𝒏𝒈.

𝑴𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝒃𝒆𝒈𝒊𝒏𝒔 𝒕𝒐 𝒓𝒂𝒄𝒆, 𝒂𝒏𝒅 𝑰 𝒏𝒐𝒕𝒊𝒄𝒆 𝒂 𝒔𝒉𝒆𝒆𝒏 𝒐𝒇 𝒔𝒘𝒆𝒂𝒕 𝒄𝒐𝒗𝒆𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒆. 𝑰 𝒔𝒂𝒕 𝒖𝒑 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝒂 𝒔𝒕𝒆𝒑 𝒃𝒂𝒄𝒌, 𝒔𝒄𝒂𝒓𝒆𝒅. "𝒀-𝒚𝒆𝒂, 𝑰'𝒎 𝒂𝒍𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕."𝑯𝒆 𝒈𝒓𝒂𝒃𝒔 𝒎𝒆 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒊𝒔𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒖𝒍𝒍𝒔 𝒎𝒆 𝒃𝒂𝒄𝒌. 𝑰 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒉𝒊𝒎 𝒂 𝒏𝒆𝒓𝒗𝒐𝒖𝒔 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆, 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆 𝒄𝒉𝒖𝒄𝒌𝒍𝒆𝒔 𝒂 𝒃𝒊𝒕. "𝑩𝒂𝒃𝒚𝒈𝒊𝒓𝒍, 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒉𝒆𝒓𝒆." 𝑴𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒔 𝒕𝒐 𝒃𝒆𝒂𝒕 𝒇𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓 𝒂𝒔 𝑰 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆 𝒈𝒍𝒆𝒆𝒇𝒖𝒍𝒍𝒚.

𝒄𝒓𝒐𝒖𝒄𝒉𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒉𝒊𝒎 𝒍𝒐𝒘𝒆𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝒃𝒐𝒅𝒚, 𝒔𝒍𝒂𝒎𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒔 𝒅𝒊𝒄𝒌 𝒊𝒏𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒎𝒆."𝒇𝒖𝒄𝒌~" 𝑺𝒍𝒐𝒘𝒍𝒚, 𝑰 𝒎𝒐𝒂𝒏𝒆𝒅...𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒄𝒔𝒕𝒂𝒔𝒚.𝑺𝒍𝒐𝒘𝒍𝒚 𝒂𝒑𝒑𝒓𝒐𝒂𝒄𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒔 𝒄𝒉𝒆𝒔𝒕, 𝒔𝒒𝒖𝒆𝒆𝒛𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒕𝒊𝒈𝒉𝒕, 𝑰 𝒇𝒆𝒍𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒅𝒊𝒄𝒌 𝒔𝒊𝒏𝒌 𝒅𝒆𝒆𝒑𝒆𝒓 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒎𝒆. 𝑰 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝒂 𝒅𝒆𝒆𝒑 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒕𝒉 𝒂𝒔 𝑰 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝒓𝒂𝒄𝒆. 𝑨𝒔 𝑰 𝒈𝒓𝒊𝒏𝒅 𝒐𝒏 𝒉𝒊𝒎, 𝑰 𝒕𝒓𝒚 𝒕𝒐 𝒌𝒆𝒆𝒑 𝒎𝒚 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒓𝒐𝒍.𝑰 𝒌𝒊𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒊𝒔𝒉𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒂𝒔 𝒊𝒇 𝒎𝒚 𝒍𝒊𝒇𝒆 𝒅𝒆𝒑𝒆𝒏𝒅𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒊𝒕. 𝑬𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝑰 𝒈𝒐 𝒖𝒑 𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒐𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒅𝒊𝒄𝒌 𝒔𝒆𝒏𝒔𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏, 𝒊𝒕 𝒉𝒊𝒕𝒔 𝒎𝒚 𝒘𝒂𝒍𝒍𝒔.

𝑯𝒆 𝒓𝒐𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒐𝒏 𝒕𝒐𝒑 𝒐𝒇 𝒎𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒌𝒊𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒎𝒆 𝒅𝒆𝒆𝒑𝒍𝒚, 𝒈𝒓𝒖𝒏𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒍𝒐𝒘𝒍𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒆𝒂𝒔𝒊𝒏𝒈𝒍𝒚. 𝑯𝒊𝒔 𝒃𝒐𝒅𝒚 𝒘𝒂𝒔 𝒘𝒂𝒓𝒎, 𝒂𝒏𝒅 𝑰 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒂𝒓𝒆 𝒔𝒌𝒊𝒏 𝒐𝒏 𝒎𝒚 𝒔𝒌𝒊𝒏. 𝑯𝒆 𝒈𝒓𝒊𝒑𝒔 𝒎𝒚 𝒕𝒐𝒓𝒔𝒐 𝒂𝒏𝒅 𝒍𝒊𝒄𝒌𝒔 𝒎𝒚 𝒄𝒍𝒆𝒂𝒗𝒂𝒈𝒆 𝒔𝒍𝒐𝒘𝒍𝒚 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒕𝒉𝒓𝒖𝒔𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒐𝒇 𝒎𝒆. 𝑰 𝒎𝒐𝒂𝒏𝒆𝒅, 𝒕𝒓𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒏𝒐𝒕 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒕𝒐𝒐 𝒍𝒐𝒖𝒅 𝒃𝒚 𝒄𝒐𝒗𝒆𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝒎𝒐𝒖𝒕𝒉.

MY LOVE  CRAVINGWhere stories live. Discover now