Your such a tease 😮‍💨😩

13 1 0
                                    

𝑯𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒆𝒆𝒓𝒊𝒍𝒚 𝒒𝒖𝒊𝒆𝒕, 𝒂𝒍𝒎𝒐𝒔𝒕 𝒅𝒆𝒂𝒇𝒆𝒏𝒊𝒏𝒈𝒍𝒚 𝒔𝒐. 𝑰 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕 𝒃𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒕𝒐 𝒐𝒑𝒆𝒏 𝒎𝒚 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒍𝒐𝒐𝒌 𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒎. 𝑻𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒏𝒐𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒆𝒍𝒔𝒆 𝒕𝒐 𝒇𝒐𝒄𝒖𝒔 𝒐𝒏 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒊𝒏𝒈. 𝑯𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒒𝒖𝒆𝒆𝒛𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒔𝒕𝒔 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒔.𝑾𝒆'𝒓𝒆 𝒃𝒐𝒕𝒉 𝒂𝒍𝒐𝒏𝒆, 𝒐𝒏 𝒎𝒚 𝒌𝒊𝒏𝒈-𝒔𝒊𝒛𝒆 𝒃𝒆𝒅, 𝒊𝒏 𝒎𝒚 𝒓𝒐𝒐𝒎, 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒐𝒓 𝒕𝒐 𝒎𝒚 𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒊𝒔 𝒔𝒉𝒖𝒕, 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆'𝒔 𝒏𝒐 𝒐𝒏𝒆 𝒆𝒍𝒔𝒆 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒐𝒖𝒔𝒆; 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒐𝒖𝒔𝒆 𝒊𝒔 𝒅𝒆𝒔𝒆𝒓𝒕𝒆𝒅. 𝑺𝒊𝒏𝒄𝒆 𝒎𝒚 𝒑𝒂𝒓𝒆𝒏𝒕𝒔 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒄𝒐𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒐𝒎𝒆 𝒊𝒏 𝒂 𝒇𝒆𝒘 𝒘𝒆𝒆𝒌𝒔, 𝒘𝒆 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒈𝒆𝒕 𝒂𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒄𝒉𝒂𝒏𝒄𝒆, 𝒔𝒐 𝑰 𝒉𝒂𝒅 𝒃𝒆𝒆𝒏 𝒍𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒎 𝒔𝒕𝒂𝒚 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒏𝒕𝒊𝒓𝒆 𝒕𝒊𝒎𝒆.

𝒂𝒏𝒅 𝑰 𝒃𝒆𝒍𝒊𝒆𝒗𝒆 𝒉𝒆 𝒇𝒆𝒍𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒎𝒆 𝒘𝒂𝒚.𝑩𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒉𝒆 𝒔𝒖𝒅𝒅𝒆𝒏𝒍𝒚 𝒄𝒓𝒖𝒔𝒉𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒍𝒊𝒑𝒔 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏𝒔𝒕 𝒎𝒊𝒏𝒆. 𝑾𝒂𝒓𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒏𝒗𝒊𝒕𝒊𝒏𝒈.𝑰 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒉𝒂𝒅 𝒂 𝒑𝒓𝒐𝒃𝒍𝒆𝒎 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒊𝒎 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒂𝒓𝒎, 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒊𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒐𝒅𝒚. 𝑰𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒇𝒂𝒏𝒕𝒂𝒔𝒕𝒊𝒄. 𝑰 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒂 𝒍𝒐𝒕 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈𝒔, 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒚 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕𝒔 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒂𝒍𝒍 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒍𝒂𝒄𝒆.

𝑾𝒆 𝒌𝒊𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒎𝒐𝒓𝒆, 𝒉𝒊𝒔 𝒕𝒐𝒏𝒈𝒖𝒆 𝒔𝒐𝒇𝒕𝒍𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒍𝒊𝒄𝒌𝒍𝒚 𝒔𝒕𝒊𝒄𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏 𝒎𝒚 𝒎𝒐𝒖𝒕𝒉, 𝑰 𝒈𝒓𝒊𝒏𝒏𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒍𝒊𝒑𝒔, 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒂𝒍𝒍 𝒔𝒐 𝒔𝒕𝒓𝒂𝒏𝒈𝒆. 𝑴𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝒍𝒐𝒏𝒈𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝑯𝑰𝑴, 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒚 𝒃𝒐𝒅𝒚 𝒂𝒄𝒉𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝑯𝑰𝑴.𝑴𝒚 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕𝒔 𝒉𝒂𝒅 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒍𝒆𝒕𝒆𝒍𝒚 𝒗𝒂𝒏𝒊𝒔𝒉𝒆𝒅, 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒐𝒅𝒚 𝒂𝒄𝒉𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒉𝒊𝒎. 𝑯𝒊𝒔 𝒍𝒊𝒑𝒔 𝒆𝒎𝒃𝒓𝒂𝒄𝒆𝒅 𝒎𝒊𝒏𝒆 𝒊𝒏 𝒂 𝒑𝒂𝒔𝒔𝒊𝒐𝒏𝒂𝒕𝒆 𝒆𝒎𝒃𝒓𝒂𝒄𝒆.

𝑶𝒖𝒓 𝒕𝒆𝒆𝒕𝒉 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆 𝒕𝒐 𝒕𝒐𝒖𝒄𝒉𝒊𝒏𝒈, 𝒘𝒉𝒊𝒄𝒉 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝑰 𝒘𝒂𝒔 𝒘𝒐𝒓𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒂𝒏𝒚𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒘𝒆 𝒌𝒊𝒔𝒔𝒆𝒅, 𝒃𝒖𝒕 𝒊𝒕 𝒉𝒂𝒅𝒏'𝒕 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒆𝒅 𝒚𝒆𝒕, 𝒔𝒐 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒏𝒊𝒄𝒆.𝑩𝒖𝒕 𝒔𝒖𝒅𝒅𝒆𝒏𝒍𝒚, 𝒂𝒔 𝒊𝒇 𝒊𝒏 𝒅𝒆𝒔𝒑𝒆𝒓𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏, 𝒉𝒆 𝒑𝒖𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒍𝒊𝒑𝒔 𝒕𝒐𝒈𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒕𝒊𝒈𝒉𝒕𝒆𝒓 𝑰𝒕'𝒔 𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒊𝒕'𝒔 𝒆𝒏𝒄𝒐𝒖𝒓𝒂𝒈𝒆𝒎𝒆𝒏𝒕. 𝑴𝒚 𝒕𝒐𝒏𝒈𝒖𝒆 𝒓𝒆𝒂𝒄𝒉𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒂𝒏𝒄𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒊𝒔 𝒕𝒐𝒏𝒈𝒖𝒆 𝒂𝒔 𝒉𝒆 𝒅𝒂𝒏𝒄𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒎𝒊𝒏𝒆 𝒊𝒏 𝒔𝒍𝒐𝒘 𝒄𝒊𝒓𝒄𝒍𝒆𝒔.

𝑰 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒘𝒊𝒎𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒔 𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒐𝒅𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒖𝒑 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒓𝒆𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏𝒔𝒕 𝒎𝒊𝒏𝒆, 𝒉𝒊𝒔 𝒍𝒊𝒑𝒔 𝒑𝒓𝒆𝒔𝒔𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒐𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒎𝒊𝒏𝒆 𝒂𝒔 𝒘𝒆 𝒌𝒊𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒎𝒐𝒓𝒆, 𝒉𝒆 𝒔𝒍𝒊𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝒎𝒚 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒔𝒕, 𝒈𝒓𝒊𝒑𝒑𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝒇𝒊𝒓𝒎 𝒏𝒊𝒑𝒑𝒍𝒆𝒔, 𝒂𝒏𝒅 𝑰 𝒍𝒐𝒔𝒕 𝒎𝒚𝒔𝒆𝒍𝒇.𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒔𝒚𝒄𝒉𝒆 𝑻𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒐𝒓𝒌𝒆𝒅 𝒑𝒆𝒓𝒇𝒆𝒄𝒕𝒍𝒚 𝒇𝒐𝒓 𝒎𝒆; 𝑰 𝒖𝒏𝒘𝒓𝒂𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒎𝒚 𝒂𝒓𝒎𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒓𝒂𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒉𝒊𝒔 𝒏𝒆𝒄𝒌, 𝒂𝒔 𝒘𝒆𝒍𝒍 𝒂𝒔 𝒘𝒓𝒂𝒑𝒑𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝒍𝒆𝒈𝒔 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒐𝒅𝒚.

"𝑳𝒆𝒕'𝒔 𝒈𝒆𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒅𝒐𝒏𝒆, 𝒔𝒕𝒐𝒑 𝒕𝒂𝒖𝒏𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒆." 𝑰𝒏 𝒓𝒆𝒔𝒑𝒐𝒏𝒔𝒆, 𝒉𝒆 𝒔𝒎𝒊𝒓𝒌𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒓𝒆𝒎𝒐𝒗𝒆𝒔 𝒉𝒊𝒔 𝒔𝒉𝒊𝒓𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒂𝒏𝒕𝒔. " 𝑳𝒆𝒕'𝒔 𝒅𝒐 𝒊𝒕, 𝒃𝒂𝒃𝒚 𝒈𝒊𝒓𝒍; 𝑰'𝒎 𝒏𝒐𝒕 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒕𝒐𝒓𝒎𝒆𝒏𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒏𝒚 𝒍𝒐𝒏𝒈𝒆𝒓." "𝒀𝒆𝒔, 𝒅𝒂𝒅𝒅𝒚," 𝑰 𝒓𝒆𝒑𝒍𝒊𝒆𝒅.

MY LOVE  CRAVINGWhere stories live. Discover now