Part 2

4 0 1
                                    

Пиянска нощ, алкохол, главоболие- това бяха първите неща които отбелязах след като се събудих изненадващо в апартамента ми. Как се бях озовала тук и какво бе станало , нямах ни най- малка представа. Проверих по навик дали имам някакви нови писма в имейла си - от банката, от сестра ми и някакъв непознат , в който имаше прикачени документи за някакъв договор. Първоначално си помислих , че това е някаква измама, но никой измамник нямаше достъп до застрахователната ми полица и лични данни , а тук фигурираше всичко това, и имаше телефон за обратна връзка, в имейла се опоменаваше инициали на някой си господин Шен и че договора, сключен вчера влиза в сила след няколко дни и ако имам въпроси към клаузите в него да изпратя обратен имейл или да се свържа чрез посочения телефон, но след вчерашната вечер не си спомнях нищо освен голямия брой на изпитите питиета и спечелените в казиното около 400 долара. 

Предбрачен договор... що за лудост- това си помислих , но уви далеч не беше измислица , тогава не вземах нещата на сериозно , особено за такава щуротия. Не съм сигурна дали ако отново можех да се върна назад , щях да приема , но тогава исках нещо различно и материална стабилност. 

След позвъняването ,което щях да направя , нямаше да мога да се върна назад, но разбира се не го осъзнавах тогава и заради това , след като с наивния си мозък не премислих нещата докрай в крайна сметка позвъних, вдигна жена , не бе от словоохотливитеи само ми каза адрес , на който да отида за повече подробности. 

Ах , в по- късен етап щях да се запозная с Етел и щях да разбера за предишните подписали и естествено изгорили се жени. Ироничното бе , че аз нямаше да се изгоря, а фективния ми съпруг, но това щеше да отнеме време- време за което аз щях да си заслужа място в тази кървава фамилия и дори съпруга ми щеше да се изуми от това на което бях способна.

В сравнение с миналото си аз , сега не давах пет пари за никого , дори за семейството си , но тогава.... тогава наистина ми пукаше- семейство и приятели, по скоро само една , която  в последствие зарязах и сега в крайна сметка може да съм сама, но пък съм богата нарцистична кучка с завързан съпруг за леглото, но ще се стигне и до там. 

И така стигнахме до договора- не обърнах внимание ,но от любопитство все пак се обадих след няколко дни , когато вече договора бе в действие. 

                       ~~~
Винаги трябва да четете , това което ще подписвате ,независимо дали е уведомление или бланка за получена покупка , а когато говорим за договор..ах, то тогава си отваряйте очите на четири.

Тъй като въпросния договор бе в сила , когато се прибрах от работа заварих празен апартамент , налегна ме паниката от идеята за евентуален обир , но фактът ,че липсваха само дрехите и козметичните ми принадлежности леко ме озадачи.

Неразбирането ми се засили , когато с едно рязко отваряне на вратата влязоха двама мъже , които се представиха като личната охрана на господин Шен..
Разбира се Каил и Лор - сега работещи в друга фамилия , за събиране на информация , щяха да прекарат много време заедно с мен в бъдеще, но това не бе нещо което знаехме все още.

Спомням си страха ,които изпитах  когато бях безцеремонно набутана в една кола , два пъти по - голяма от моята и най- вероятно няколко пъти по скъпа.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Dec 30, 2021 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

До самия крайOnde histórias criam vida. Descubra agora