1. rész

16 3 1
                                    

Szép, langyos, nyári nap volt a Freddy Fazzbear's pizzériában. William Afton, jó főnökhöz illően, figyelte az eseményeket.

- Elnézést-Bökdöste meg egy tizenéves lány a lila öltönyös férfit- ön William Afton?
-Igen! Mit akarsz?-Válaszolt flegmán a lila ruhás
-üzleti ügyben keresem.
-Üzleti ügyben!?-nevetett fel William.
-Tudna rám szánni pár percet?-Kérdezte a lány kissé félve.
-Menj innen kölyök! Nincs időm ilyenekre.
-Oh, rendben.-Fordult meg a lány
-Hé! Senki nem beszélhet így a gazdámmal!- Szólt ki egy mesebeli hang a lány zsebéből
-Tessék?!- Fordult a hang irányába Afton, majd egy néhány másodperces sértődött csönd után folytatta.-Ezt ki mondta ?-Mire a lány ki húzta pulóvere tágas zsebéből a kezét, és vele eggyütt egy Barbie baba méretű, rongybaba kinézetű, kicsi robotot.
-Az ő neve Larry... Larry Bestie.- mutatta be a lány a robotot William-nek.-Én építettem.
-Ügyes!-mosolyodott el Gonoszan a lila ruhás.-megnézhetem?- nyúlt érte Afton, de a lány elhúzta a kezét és vele együtt a robotot is.
-Most már van pár perce ?-Kérdezte ismét a lány, immár gúnyosan
-Rendben, beszélhetünk.-Mondta morogva William.-Gyere, kövess!
A lány követte William-et egy csak is dolgozók számára fent tartott szobába. A szobában szerszámok, alkatrészek, egy elsősegély csomag, és két sárga, rugózáras jelmez foglalt helyet. Az egyik egy nyulat, a másik egy medvét ábrázolt. Míg a medvének cilindere és csokornyakkendője volt, a nyúlnak mellénye és csokornyakkendője volt. A nyúl jelmez itt-ott koszos volt, mintha valaki kólával fújta volna le.
-Gondolom, róla lett volna szó, igaz?-kérdezte William immár barátságosabban amire a lány igent hümmögött.-Mennyit kérsz érte?
-Larry nem eladó!-Jelentette ki a lány, igen határozottan.- Viszont úgy gondolom, hogy lehet, hogy mind a ketten sok pénzt kereshetnénk vele, ha színpadra állítanának.
- A lehet nem érdekel, a valószínűleg jobban tetszene.
-Úgy is fogalmazhatok... Kérem, Mr. Afton, csak adjon neki egy esélyt!-Kérlelte a lány.
-Rendben,-Sóhajtott fel a lila ruhás-vázolom a tervet. Holnap freddy-ék csapata nem lép fel. A te robotod viszi majd a show-t. Ha sikeres lesz, maradsz, munkatársak leszünk, és megosztozunk a bevételen. Viszont, ha nem, repülsz az ötleteddel eggyütt. Világos?
- Világos.
-Egyébként, mi a neved ?
-Cloe Harper.- nyújtotta a kezét a lány.
-Örülök, hogy találkoztunk Cloe.
A két fél kezet rázott a holnap reményeire és elköszönt egymástól.

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Jan 15, 2022 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Ebből még botrány leszOù les histoires vivent. Découvrez maintenant