'' Harry , hadi uyan canım. ''
''Hala uyanmadı mı ? ''
''Birçok özelliği gibi bu özelliğini de senden almış tam bir uykucu '' diye fısıldadı kızıl kadın.
Karşısında ki dağınık saçlı , yakışılı adam oğlunu uyandırmamak istercesine sessizce güldü. Kadın konuşmaya devam etti.
''Sana ne kadar da çok benziyor ''
''Gözleri hariç '' dedi kuzguni saçlı adam ''Onları senden almış'' dedi ve karısının gözlerinin içine bakmaya başladı '' İki tanesi için zaten her şeyi yapabilirdim 4 tanesi için yapabileciğim şeyler, düşünmesi bile zor? ''
''Ne yaparsın mesela ? '' diye sordu güzel kadın.
Adam biraz düşünür gibi yaptı birkaç saniye sonra konuşmaya başladı '' Voldemortun karşısına asasız çıkabilirim '' dedi adam . Kadın o adı duyar duymaz irkilmişti.
'' O adı ağzına alma James özellikle böyle saçma sapan şeylerde asla '' dedi ve oğluna döndü gözleri dolmuştu bu düşünce bile onu mahvediyordu Jamesin , sevdiği adamın ölümü hemde o şeytanın elinde.
'' Saçma sapan olan neymiş ? '' diye sordu adam.
'' O'nun karşısına çıkman tabii ki '' dedi kadın
'' Sizin için her şeyi göze alırım bunu biliyorsun''
'' James sen-'' kadının sözleri minik çocuğun sesleri ile kesildi. Şimdi İkisi de beşiğin başında gözlerini oğullarına dikmişlerdi. James Potter , Lily Potter ve oğulları Harry Potter küçük bir aileydiler her zaman olduğu gibi birlikteydiler ve çok mutluydular . Genç çift yaklaşan tehlikenin farkında olmadan oğulları ile ilgilenmeye devam ettiler.
İlk bölüm sonu
Bu yayınlamayı düşündüğüm ilk hikaye o yüzden eksiklerim , hatalarım olursa affola düzeltmeme yardımcı olursanız da sevinirim . Yorum atarsanız ve oylarsanız bölüm daha çabuk gelecektir. Ve Son Olarak Bu Bölümü 2022'nin ilk günü yazıyorum saat şuan 01:46 Herkese Mutlu yıllar dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter ------ Not Alone (Ara verildi - Düzenleniyor )
FantasíaBol sihirli günler