Mise po dlouhé době

14 0 0
                                    

Orochimaru mě přivedl v mých 14ti letech.. Tehdá jsem byla malá a nezkušená ,ale po jeho tréninku se cítím silnější a silnější. Orochimaru je na mě nějak posledního půl roku hodný. Přijde mi to divné jelikož narozeniny mám až za rok. A že bych udělala něco extra si také nemyslím.

Den probíhá jako každý jiný ráno vstanu. Učešu si své dlouhé černé vlasy vezmu si své černé silonky a černou košili. Na stole leží můj oblíbený parfém který voní i Orochimarovi ,a že on na to moc není. Když se pro něj natahuji,tak jen slyším jak někdo začne mlátit na dveře.

"Dále"
Do pokoje vejde Kabuto.A povídá :
Kabuto: Dobré ráno, Ty Spáči už je hotová snídaně. Čekáme na tebe. Kidomaru už nervama z hladu skáče po celé místnosti 😅.

A: Tak to pardon už běžím 😅.

Kabuto: Dnes máme na pilno vydáme se dnes na misi Orochimaru nám jí dnes dá 😉

A: Za 5 min jsem tam.

Mezitím Kabuto odešel a já začala přemýšlet co Nám asi tak chce dát Orochimaru za misi, už dlouho jsem na žádné nebyla a mám li být upřímná tak mi to docela chybělo. No nic rozhodnu se jít ať už ostatní nečekají.

Náš úkryt je vzkutku gigantický. Někdo kdo ho nezná se v něm snadno ztratí. Jdu a přemýšlím najednou v tom narazím do Kimimara kterého nějakou dobu miluju.., Ale nevím jak to cítí on 😕.

Kimi: Oh Ahoj, 🤗 promiň nekoukal jsem na cestu. Jinak sluší ti to 😚🥺.

A: aww děkuji tobě taky Kimi 🥺❤️.
Jdeš na snídani?

Kimi: Ano jdu, jen jsem si šel pro něco do svého pokoje. Takže když počkáš mužem jít spolu 😚.

Bylo vidět jak Kimimarovi zčervenaly tváře. Bylo to podle mého i celkem Kawaii 🥰 on celej byl vždy kawaii 💓

Kimi: Tak už jsem tu můžeme jít?

A: jistě že můžeme ☺️.
Došli jsme s kimimarem do kuchyně kde už všichni čekali.

Kidom: PROSÍM VÁS KDE JSTE BYLI?!? Už tu umírám hlady z toho čekání.

S&U: Kidomaru jsi jak malej... tady Kimimaro měl jistě něco na práci 😏 že Kimimaro??

Kimi: No Ehmmm ...ufff jakou?
Kidom: Jak Jako Malej? Nezapomeň že tě porazím...

S&U: Myslím že víš až moc dobře 😂😂
A: Hej přestaňte se hádat a radši pojďme snídat ne? 😅

Kidom: No konečně dobrý nápad...
Kabuto?? Co je Ke snídani?

Kabuto: Pravděpodobně Gohan..

Kidom: Aspoň nebudu mít hlad

Jen vidím Tayuyu jak se na mě otráveně koukne. V mé nepřítomnosti se lepí na Kimimara.. celkem mi to vadí, ale říkat jí na to nic nebudu, přeci jen zakládat zbytečné spory opravdu nemám za potřebí. Ovšem je na ní patrné jak jí to neskutečně rozčiluje, když jsem poblíž něj. Kimimaro o ní také nejeví moc zájmu.
Což je plus pro mě.

Po snídani Orochimaru řekne:

O: prosím o klid dneska máme těžkou misi. Jde o to že jeden člen Akatsuki vypátral naše území a to by mohl být problém do budoucna takže musíme jejich útok nějak odrazit.. proto vás rozdělím do teamů. Já & Kabuto budeme Team 1. Aerwyn & Kimimaro bude Team 2. Tayuya & Jirōbō Team 3
A Sakon /Ukon budou s Kidomarem Team 4

Jen kouknu směrem na Tayuyu a vidím její naštvaný výraz ve stylu.. proč zrovna já musím být s Jirōbem?

O: ještě něco: Já a Kabuto půjdeme na jižní východ
Team 2 na severní.
Team 3 na východní.
A team 4 na západní. Kdyby se něco dělo dejte okamžitě vědět pomocí Hada.. který bude u vchodu.. toť je asi vše běžte si pro nejdůležitější věci. A běžte na svojí pozici.

Rozešli jsme se
A já jsem si šla pro nějaké ty Shurikeny a čekala jsem na Kimimara. Najednou se objevil přímo za mnou jelikož já jsem ho neviděla, tak jsem se o něj nechtěně opřela.

Kimi: Ta představa že se o mě opírá takhle hezká holka se mi líbí 😏.

Já byla samozřejmě vyděšená poněvadž mě vylekal. P-promiň nevěděla jsem že stojíš přímo za mnou.😅

Kimi: V klidu mě to nevadí 😏😉.

A: No nic jdeme práce čeká. 😀

Jen co vyjdeme ven tak slyšíme křik.. rychle jsme vyšli ven a vidíme. Našeho strážce úkrytu a nějakého blonďatého šílence který se blbě smál a krmil toho strážce jílem

Jen co si Nás všimnul tak absolutně neváhal a rovnou zařval
💥Katsu💥
Chudák strážce nic z něj nezbylo.

D:Aaaa další obecenstvo které může ohodnotit mé úžasné umění.
PROTOŽE UMĚNÍ JE VÝBUCH.

A sakra vypadá to že k němu se nesmíme přiblížit. Svoje oči použít nemůžu protože poblíž bylo jezero a moje oči by paralyzovali mě samotnou. Takže budeme na něj muset jinak..

Kimi: mám plán bojuj s ním z dálky. Já jdu vyřídít toho za ním..
Jestli ti ublíží tak mu urvu hlavu 🥺

A: Dobře pokusím se o to ☺️.

Lehce jsem zčervenala když to řekl.. ale nesměla jsem usínat na vavřínech.
A soustředila se na toho šílence.
On mezitím bojoval proti tomu druhému a docela se mu dařilo, když v tom na mě zaútočil jílový pták. A Ten týpek v kouřovém oblaku zmizel.. Kimimaro zasadil tomu loutkaři omračující ránu.. a on lehl.

A: A je v tahu...
Kimi: je u našeho vchodu 😳

Ten šílenec tam hodil Jílového Pavouka sedl na Jílového ptáka a odletěl směr ten druhý týpek...
A z plných plic zařval:
SASORI
Mužeš mi vysvětlit co děláš?!?
On byl omráčen, tím pádem neodpověděl. Ahhh já se na to vybodnu... Vzal Sasoriho a odletěl pryč.. po nepřátelích pak nebylo ani vidu ani slechu tak jsme se vrátili domů.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 01, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Pro něj Cokoli Kde žijí příběhy. Začni objevovat