Bonus 0.2

503 48 0
                                    

POV GEORGE

Léto skončilo a je tu první víkend ve školním roce,ale když jste celebrita čas nemáte nikdy.Ale pamatujete si na nápad s Dreamem a maskou?vsadím se že jo protože se to dost proslavilo a Dream ještě víc!Od té doby co nás fotografka načapala jak máme s Dreamem náš první polibek...Nooo tak od té doby semnou Dream chodí na focení furt,i když se mám fotit s někým jiným.

Když už tu mluvíme o focení tak bych vám měl asi říct že na jednom jsem že?a dokonce se mám dneska fotit s Dreamem takže mi to náladu zvedá ještě více.Vylezl jsem s kabinky do haly v mém oblečení na dnešní focení, samozřejmě tam na mě už dávno čekal Dream a fotografka.Když jsem se k nim přiblížil dal jsem Dreamovi rychlí polibek a rozeběhl se na Green Screen,Fotografka se nad tím jen zasmála a stoupla si před foťák.Dream si nasadil svoji masku a hned si stoupl vedle mě,„Tak jo hoši dnes chci po vás to nejlepší!" Řekla fotografka a Dream mi věnoval pohled.„to nejlepší,huh?" Zeptal se a naklonil mě „no tak dobře" Řekl jsem a sundal jsem Dreamovi masku,otočil se tak aby na něj nešlo vidět a políbil mě.Fotografka to hned vyfotila a začla se smát „tak jo to by mohlo stačit.Ještě máme dost práce takže prosím od sebe!" Vykřikla a Dream se odtáhl,zpátky mě narovnal a usmál se,Hned potom si nasadil zpátky masku a začli jsme dělat více fotek.

Ještě máme dost práce takže prosím od sebe!" Vykřikla a Dream se odtáhl,zpátky mě narovnal a usmál se,Hned potom si nasadil zpátky masku a začli jsme dělat více fotek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tenhle bonus píšu na silvestra ale jsem si jistá že to vyjde o něco déle :) XD

Love & Bet [DNF] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat