prima noapte

13 0 0
                                    

31 Octombrie

Halloweenul este seara in care pentru cateva ore poti sa pretinzi ca esti altcineva. El nu avea nevoie de o masca sau un costum, l-as fi recunoscut oriunde si oricum. In seara aia l-am observat si mi-a facut o deosebita placere sa vad cum ma priveste in timp ce dansez. Poate nu stia cine sunt sau poate ca da, chiar si asa nu a facut nicio miscare si nu a spus nimic. Doar a privit de jos cum ma miscam pe un ritm, pe un scaun. 

Au trecut 2 zile pana sa ma bage in seama. Au trecut 3 ani pana sa ne intalnim din nou. Mi-a spus ca ar vrea sa ne intalnim si ca nu are prietena. Chiar daca avea poate ca tot m-as fi intalnit cu el, pentru ca vroiam.

De la fiecare membru al familiei mele am invatat cate ceva. Sora mea pe langa faza ca face orice si trece peste oricine ca sa obtina ce vrea, mi-a aratat cat de falsi sunt oamenii si cum si cel mai apropiat prieten te poate trada fara sa ii para rau. Tatal meu m-a invatat sa nu fac diferente, genul ala de om minunat care daca imi cumpara mie o papusa ii cumpara si surorii mele una la fel ca sa nu existe discutii, dar tot de la el am invatat cum oamenii profita de bunatatea ta indiferent de cat de mult i-ai ajutat. Mama- cea mai puternica femeie si cel mai bun exemplu in viata pe care puteam sa il am. Ea mereu are ceva bun de zis si are un talent de a vedea oamenii falsi pe care niciodata nu l-am inteles. Eu mereu vad ce e mai bun in oameni si chiar daca merita nu ma razbun niciodata. 

Ne-am intalnit si chiar daca vroiam atat de mult sa il leg de calorifer si sa il sarut fara sa ii mai dau drumul nu am facut nimic. Am vorbit. Era acelasi baiat care ma ducea acasa cand imi era rau, imi dadea geaca lui cand imi era frig, ma ducea acasa chiar daca stateam departe si era tarziu si ma pupa pe frunte de fiecare data cand pleca.  

Am vorbit si mi-a spus ca el sta la Bucuresti acum si a venit doar pentru un week-end dar mai sta 2 saptamani.  Nu stiam daca sa ma bucur sau sa imi para rau . Sa il rog sa ramana sau sa il las sa plece pentru ca deja ma obijnuisem cu lipsa lui. M-a luat in brate si m-a pupat pe cap apoi mi-a luat mainile si le-a bagat la el in buzunare pentru ca erau reci. Mainile lui calde le strangeau pe ale mele acum.

Au fost 2 saptamani frumoase. Venea des sa plimbam cainele si adormea la mine in timp ce imi povestea ce a mai facut in acesti 3 ani. Chiar daca multe din povestile lui erau despre batai si prostii imi facea placere sa le ascult. Imi facea placere sa ii aud vocea si sa il stiu langa mine. Dupa cate i-am facut, el inca simtea ceva pentru mine. Oricine vedea felul in care se uita la mine putea spune asta.  In cele din urma am aflat ca are prietena de o luna si ca sta cu ea la Bucuresti. Vestea nu m-a miscat deloc. Era ceva normal, nu putea sa stea singur acolo dar eu il vroiam pentru mine. Multe lume mi-a spus ca sunt egoista si poate asa e, dar de ce nu poti face o persoana sa iti apartina? Sa fie numai a ta si pentru tine mereu?!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 05, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Diamond dreams.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum