"Sa nu iti para rau niciodata de greselile pe care le-ai facut pentru ca din ele ai invatat ce nu este bine. "
Prima data ne-am cunoscut in generala. Eu aveam 13 ani si el 14. Eram un copil, inca sunt unul, dar am facut decizii mai bune decat fac acum, recunosc.
Am ramas cu acelasi obicei prost de a lua baietii pe care ii vreau de la alte fete. Cred ca am invatat asta de la sora mea, dar tot de la ea am invatat ca atunci cand vrei ceva obtii indiferent de situatie si de cine iti sta in cale. Ne-am cunoscut pe mess ( da la 13 ani eu nu aveam facebook ) cand m-a rugat sa nu mai vorbesc cu prietena lui ca as putea sa imi iau bataie. Dintr-o discutie banala am inceput sa vorbim si el a lasat-o pe fata cu care era ca sa fie cu mine. Nu am regretat niciodata asta si nici nu o sa o fac vreodata. Am avut ocazia sa am cea mai perfecta relatie. Era genul ala de baiat care mergea cu tine si la biserica, iti era cel mai bun prieten, cand mi-au murit hamsterii statea cu mine la telefon si ma ruga sa nu mai plang ca o sa imi cumpere el altii. Am primit ciocolata, trandafiri, un urs care era mai mare ca mine si cu care inca dorm in acleasi pat pentru ca il ador. Mama lui ma iubea si eu atat pe ea cat si tortul ei delicios cu fructe pe care il face la fiecare sarbatoare. A fost cu mine de craciun, revelion, pasti si 1 Mai, in schimb eu ma enervam repede si tipam si ii inchideam telefonul. L-am facut sa sufere si sa isi sparga 3 telefoane in 3 luni. Chiar si asa, el m-a iubit .
Ne-am despartit pentru ca eu m-am plictisit dar mereu a aparut in calea si visurile mele . Deabea cand l-am pierdut mi-am dat seama ce am pierdut cu adevarat.
Dar cu un baiat trebuie sa te joci. Nu trebuie sa te lasi niciodata usor pentru ca ei sunt pradatori. Ceea ce nu pot obtine ii ambitioneaza. Un baiat trebuie mereu surprins si provocat altfel o sa caute asta la alta fata si nu il mai poti aduce inapoi. Baietii sunt mai complicati ca fetele si daca ai spus vreodata ca toti sunt la fel atunci nici nu ai idee cat te-ai inselat. Poate ca la un moment dat da, toti sunt la fel. Toti se gandesc numai la sala, masini si sex, pana si ei realizeaza asta la un moment dat dar sunt ai nostrii si noi trebuie sa avem rabdare cu ei si sa ii iubim. Desi par duri si impocriti au iubit si au fost si ei raniti ca noi . Toti baietii au in minte o fata pe care nu o sa o uite niciodata asa cum si noi o sa avem mereu acel baiat cu care o sa ii comparam pe ceilalti chiar si neintentionat.
Cineva mi-a scos in cale acest baiat inca o data. 31 Octombrie.