1.fejezet

900 26 0
                                    

Sofia Lara Sainz

2021.01.14.
Ma nagyon izgatottan keltem ugyan is lesz egy versenyem .
Mint tudni illik Nascaros vagyok, reggel éppen a kávémat iszom és video chatelek a bátyámmal mert pont akkor hivják be a ,,főhadi szállásra,, hogy az ő szavaival éljek na szóval pont akkor szolnak neki mikor nekem van versenyem.
-Carlitooo biztos nem tudsz eljönni ?-szomorodtam el egy kicsit
-Hugi figyelj nemtudtam megbeszélni ,hogy el engedjenek sajnos kötelező be jönni ezt te is tudod. Petig nagyon szeretnék ott lenni mert tudom hogy ez neked most nagyon fontos .
-persze megértem nem baj majd a következőre.-ekkor még nemtudtam ,hogy nekem a Nascarba nem lesz következő versenyem.
- Lo harás muy bien, hermana ( Nagyon jól fogod csinálni, húgom. )
-Gracias Mi Hermano  köszönöm bátyám)
-na de nekem mennem kell és hidd el beszélek a főnökömmel ha már nemtudtam el menni akkor online had tudjam nézni ,ja és te is készülődjél mert ha jól sejtem akkor még polóba és rövidnadrágba ülsz a konyha pultnál-néz rám ugy hogy az egyik szemöldökét felhuzza és egy pillanatra a telfon felé néz mert ugyanis vezet.
-ooo hogy te mennyire jól ismersz-nevetem elmagam -de ajánlom ,hogy nézzd mert ma egy kupával megyek haza-aha persze gondoltam én ezt akkor
-oké hugi na vigyázz magadra szeretlek
-te is vigyázz magadra szeretlek

Carlos Sainz
-Carlos figyelsz -szolt nekem Binotto
-ja igen csak tudod a hugomnak most van versenye és azt nézem-néztem fel egy pillanatra a telómról
-na akkor fordítsd úgy hogy én is lássam a kis csajt-nem kellett kétszer mondani forditottam is a telefont .
Már javába ment a verseny, még 3 kör van nekik hátra mikor megtörtént a baj.

Sofia Lara Sainz

3 kör van hátra akkor mondták mikor kint voltam gumi cserén .Nico szólal a fülesen mert ő figyeli ,hogy mégis ki hogy akarna előzni.
-Sofi figyelj mert mögötted a csajszi most nagyon dühös balról szándékozik előzni .
-Nyugi Nic nem hagyom
-Azért csak óvatosan inkább hagyd had menjen nehogy még neked legyen bajod.
-Nem lesz nyugi- aha persze gondoltam én ezt utána egy félpercel később a csajszika előzni próbált bal oldalról majd meg kocintotta a kocsim hátulját és hát akkora sebességnél elég volt ennyi én a kocdi jobb oldalával neki mentem a védő falnak majd az megdobta a kocsit és csak annyira emlékszem már hogy megforog a kocsi és hogy valaki szól nekem aztán teljes a sötétség.

ᴍɪᴇ́ʀᴛ ᴘᴏɴᴛ ᴇ́ɴ?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora