13, Seungmin Minho'yu kaçırıyor

788 88 83
                                    

Minho
Cama gel

Seungmin
Uyuyom mal
Konuşma benimle

Minho
Gel yoksa bulduğum her şeyi fırlatırım

Seungmin
Bana ne
Ya pic millet uyuyor manyak misin

Minho
Gel

Seungmin
Sg

Seungmin yattığı yerde, telefonu göğsünün üzerinde göz ucuyla cama baktı. Sonra bir şey belirdi. Bir balon. Biraz daha yukarı çıktı ve durdu.

Telefonu yeniden açtı.

Seungmin
Pisliklerini temizlemeye çalışıyorsun galiba

Minho
Aynen
Bakacak mısın artık

Ayağa kalktı, camı açtı ve Minho'yu gördü. Balonu içeri alırken onu izliyordu. Minho elleri belinin iki yanında, kaşları çatık ve suratsızdı.

"Sadece bir balon."

Yanılıyordu. Sadece bir balon değildi.

"Belki de seviyorumdur." yazıyordu. Seungmin'in öfkelenecek mecali kalmamıştı. O Minho'ya aşıktı ama Minho ona aşık olmak zorunda değildi değil mi? Belkilere tutunabilirdi, bekleyebilirdi ve sonunu görebilirdi. Ama o gün boşverdi.

Bir kalem buldu. Emin olduğunda bir dahakine bunu güllerin arasına koy dedi ve notu balona asılı kondom paketine yeniden bantlayıp balonu dışarı attı. Camı da kapadı.

Minho
Öcünü almaya devam ediyorsun
Öyle olsun
Ayrıca ne yapacağımı sana sormam
İyi geceler

Felix
Minhonun seni sevmemesine kiziyorsun minho da bunu kabul etmeni istiyor ama bir yandan sikismek icin kondom paketi gonderiyor ertesi hafta serrayi istemeye geliyorlar
Yok artik

Seungmin
Isim var gerçekten

Felix
Bize kac

Seungmin
Jisunglara gidecegim
Evleri daha buyuk

Felix
Tütsü yakardık ondan dedim

Seungmin
Çok istiyorsan
Geleyim

Felix
Gel gel
Kaynatırız biraz🤭

"Ben anlamıyorum yani."

"Ben de."

"Konuştum diyor. Dediğine göre seni tercih ettiğini söylemiş. Tamam sen bu tercih meselesine kızmışsın romantik değil diye ama. Serra'yla da sonuç olarak ayrılmaya karar vermişler. İsteme işi nereden çıktı?"

Basit: Seungmin'in babası Minho'yu sıkıştırdı ve onun da boşluğuna geldi. Serra ile ayrılma planını, bunu nasıl açıklayacaklarını henüz tartışmamışlardı.

"Tütsüden herhalde. Ben battaniye getireyim." Aslında Seungmin'in uyuyacağı filan yoktu. Yalnızca daha fazla konuşmak istemiyordu. Felixlerin oturma odasında, cam kenarında gün ışığını alan çiçeksiz bitkilerinin iç rahatlatı hafasında melankolikçe mayışmış, kanepenin köşesine kıvrılmıştı. Felix battaniyeyi örttüğünde gözlerini yumdu ve Minho'nun geldiğinden de haberi olmadı.

Enişteni Kaçırmak, 2minHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin