1. bölüm duygular

51 11 7
                                    

İnsan hayatta hep acı , hüzün ,sevinç ,aşk ,huzur ,mutluluk.
Kırgınlık yaşar. Sen evet sen bu cümleyi okuyup sevilen veya sevilmeyen insan. Sen her ayna karşısına geçtiğinde gözlerinin altındaki morlukları görüp kendini çirkin hisseden veya öyle gören insan sen çok güzelsin hayır hayır fiziksel açıdan değil ruhsal açıdan güzel insan ben Milena Sur ben bu hikayede ben bu hayatımda hep tesadüflere denk geldim ama hiçbir tesadüf onun tesadüfünden daha güzel değildi .
Geceleri ağlayan kendini ruhsuz , çirkin , salak gibi hissediyorum ama o beni kurtardı o hep kurtarıp her zaman kurtaracağını söyledi o benim geleceğimin ve geçmişimin kahramanı ...

Anne diye bağırdığımda annem uçak merdivenlerinden inip koşarak bana sarıldı. Annemi tam 3 haftadır görmüyordum. Dedemin yanına İzmir'e gitmişti çünkü dedemi tam
1 senedir görmüyordu aslında beraber gitmek istiyorduk ama bir güzel tasarım pradüksiyon şirketine iş başvurusu yapmıştım çünkü artık 21!! Yaşındayım annemle doya doya sarıldıktan sonra annem direkt olarak kalıp cümlesi olan " sen artık 21!! Yaşındasın çalışman lazım" diye mırıldandı ve ikimizde güldük . Milena sen hani bı tane şirkete başvurmuştu'ya sonuçlandımı ?. Hayır anne. Henüz sonuçlanmadı ama tahminime göre bugün ararlar diye mırırlandım Ee hadi anne taksi arayıp eve gidelim olur mu ?
İyi tamam hadi ara da eve gidelim daha akşam yemeği yapıcam ...

_______

Herkese tekrardan selamlar.
Giriş bölümü baya kısa oldu.
Çünkü henüz ana karakterleri kafamda oluşturamadım .

Ama yinede başlamak istedim .

Bölümlerde şarkı önerileri
Görsel açıdan fotoğraflar ekliyiceğim

Hepinizi çok seviyorum ...

Karakter tanıtımları 2 saat fln sonra gelecek

çıkmaz sokaklar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin