Cu tupeu tipul ♡☆♡

50 1 0
                                    

Muzica era data la maxim . Ne distram mai bine decat in cel mai nebun vis al meu pe care il avusesem vreodata . Directorul liceului ne-a tinut o predica lunga si plictisitoare despre ce nu ar trebui sa facem in aceasta seara . Logic ca nimeni nu asculta ce se zicea , dar aprobam toti la incheierea unei fraze . Mancare era destul si bautura era din plin , doar cani cu punch-uri , Sprite si sucuri naturale . Nici Cola nu ne dadeau afurisitii astia ca cica avem prea multe nebunii in cap si nu ne mai trebuiau si cele create de cofeina sucului . Pfuu... ce prostie !

James a plecat la DJ pentru a-l ruga sa bage melodia mea preferata , de la Mag!c Rude . Adoram melodia aia si adoram si vocea tipului care o canta . Era perfecta si adorabila.

In timp ce James m-a lasat singura , defapt eram alaturi de melodia mea preferata de suflet , doi tipi din liceul vecin au venit spre mine , unul din ei zicand :

-Tipa , tu trebuie sa fii Kate, salut , ca buna esti deja !

-Fuck?! Dume gen aveam si eu la gradinita ?! Ce ?! Gradinita?! Voiam sa zic cresa !

M-a deranjat gluma , dar trebuie sa recunosc ca tipul ala era asa de dragut. Avea fata aia de ingeras blondut cu ochii albastrii , era inalt , era perfect!

-Ok , nu iti plac glumele ! Deci ce faci ?

My Summer LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum