More Than Of Love (ep.25) Uni+Zaw

130 11 0
                                    

more than of love
ep.25

ကိုကိုး.....

ချိုသာစွာထွက်ပေါ်လာသော....

ကိုကိုးဆိုသည့်အသံလေးက.....သူ့ရင်ကိုအေးမြစေသည်.......

သူ့ကိုမျက်လုံးလေးပြူးကြည့်နေသောgulfကို....ခါးလေးဖက်ရင်း.....

mew-ငယ်...နိုးနေတာလား.....
(ခေါင်းလေးငြိမ့်ပြသောgulfလေး....)

mew-ကိုယ်ပြောတာတွေကြားတယ်ပေါ့.....

နှုတ်ခမ်းလေးဆူလိုက်ပီး....

gulf-ကြားဝူး.....

mew-အဲ့ဒါဆိုအစကပြန်ပြောမယ်.....ကိုယ်ငယ့်ကိုအရမ်းချစ်တယ်.....ကိုယ်မြတ်နိုး....
(သူ့နှုတ်ခမ်းပါးလေးကိုနှုတ်ခမ်းဖူးဖူးလေးနဲ့ဖိကပ်ခံလိုက်ရပီး......)

gulf-ငယ်ကစတာကိုကိုးရဲ့....ငယ်ကြားပါတယ်ကိုကိုးပြောတာ....ငယ်လည်းကိုကိုးကိုအရမ်းချစ်တယ်.....ငယ့်ကိုရွေးချယ်ပေးခဲ့လို့လဲ...ကိုကိုးကိုအရမ်းချစ်ရတယ်......ကိုကိုးလက်ကိုမြဲအောင်ကိုင်ထားပါ့မယ်......ဘာအခက်ခဲပဲရှိရှိကိုကိုးနားကထွက်မသွားတော့ပါဘူး....
ကိုကိုးကိုငယ်သိပ်ချစ်တယ်......

ထိုစကားကြောင့်mew.........
gulfနဖူးလေးကိုနမ်းလိုက်ပီး......

mew-ကိုယ်လဲအရမ်းချစ်တယ်...ငယ်ခနပဲစောင့်ပါ.....အလုပ်တွေပီးရင်maeဆီပြန်ကြမယ်လေ.....maeကလည်းကိုယ်တို့ကိုတွေ့ချင်နေပီ....ငယ်ကချစ်စရာကောင်းအောင်နေပြခဲ့တာကို...အဲ့တော့ဝိုင်းချစ်ကြတာပေါ့....တော်သေးတာပေါ့နော်maeတို့ကသဘောတူလို့......

ခေါင်းလေးညှိမ့်ပြပီး....နှုတ်ခမ်းလေးထော်ကာ...မျက်လုံးလေးပေကလပ်ပေကလပ်နဲ့....လုပ်ပြနေ၍
gulfလေးရဲ့နှုတ်ခမ်းကို....သူ့နှုတ်ခမ်းနဲ့ဖိကပ်ပေးလိုက်တယ်....

gulfနှုတ်ခမ်းလေးနဲ့ပြန်ခွာလိုက်တော့မျက်နှာလေးကပန်းရောင်သန်းနေပီ...ရှက်နေသည်....

တစ်ချက်ပြန်စုပ်နမ်းလိုက်ပီး...ငယ်...အိပ်ကြရအောင်.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
မနက်ခင်း.....
mewနဲ့gulfလေးတို့နှစ်ယောက်လုံးအိပ်ယာကမနိုးသေးပေမဲ့....

p'kluiကတော့အစောကြီးနိုးကာမနက်စာအတွက်ချက်ပြုတ်ပြင်ဆင်နေသည်.....

More Than Of Love (Complete)Where stories live. Discover now