more than of love
ep.33Mewကsongကို....
mew-p'song...ai lhongကိုဘာအမှုနဲ့တရားစွဲထားတာလဲ....
song-ပြန်ပေးစွဲမှု....
mew-ထပ်စွဲစရာကျန်သေးတယ်......အလိုမတူပဲအဓ္ဓမကျင့်ရန်ကြံစည်မှု......ရိုက်နှက်မှု...စိတ်ကြွဆေးတိုက်ပီးဖျားယောင်းသွေးဆောင်မှု....အဲ့အမှုတွေပါခပ်ပေါင်းပီးစွဲလိုက်.....
song-ဟုတ်ပီmew...
Lhongကို..အမှုထပ်တိုးကာတရားစွဲလိုက်သဖြင့်..
တရားသူကြီးက...lhongကို....အလုပ်နှင့်ထောင်ဒဏ်အနှစ်၃၀ချမှတ်လိုက်သည်....Lhongကတရားခွင်မှာ.....mewကိုထိုးရန်...ချုပ်ထားသည့်ကြားမှ....ရုန်းကန်လေသည်....
ရဲတွေကဝိုင်းထိန်းသိမ်းပီးထောင်ထဲထည့်ထားလိုက်လေသည်......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Roseကလာဘ်ထိုးပီး....အချုပ်ခန်းကလွတ်သွားသည်.....လွတ်သွားသည့်ရက်အတွင်း....အငြိမ်မနေ.....mewနဲ့gulfကိုဒုက္ခပေးရန်ကြံစည်လေသည်......
mewတရားရုံးလာတာသိသွား၍...တရားရုံးရှေ့ကကားပါကင်မှာစောင့်နေလေသည်.....
mewတရားရုံးကထွက်လာချိန်.....ကားပေါ်တက်သွားသည့်mewကိုကြည့်ပီး....ကားစက်နှိုးလိုက်သည်.....
mewကားနောက်ကလိုက်သွားပီး....mewကိုဖုန်းဆက်လေသည်......
Rose-hello.....ကိုကို....roseနောက်မှာပါတယ်....ကားခဏရပ်ပေးပါ.....
mew-sorryပဲ....ကိုယ်တို့တွေ့စရာအကြောင်းမရှိတော့ဘူး....မနှောင့်ယှက်ပါနဲ့တော့....
Rose-ကိုကို...hello....hello....
mewဖုန်းချသွား၍....ပြန်ခေါ်လေသည်.....
ဖုန်းကိုကြည့်ပီးခေါ်နေချိန်....mewကားကလမ်းပေါ်ကွေ့သွားလေသည်......mewကွေ့သည့်ဘက်ကိုမမြင်လိုက်ပဲ....လမ်းမပေါ်အရှိန်နဲ့တက်ကာ....တစ်ဖက်ဆွဲအကွေ့.....မျက်နှာချင်းဆိုင်လာနေသည့်ထရပ်ကားနှင့်....မျက်နှာချင်းဆိုင်တိုက်မိလေသည်......(a/n-သေအေးတယ်မသာမ..)
ဒုန်းဆိုတဲ့အသံကြီးနှင့်အတူ....Roseရဲ့ကားခေါင်းတစ်ခုလုံးကြေမွသွားကာ...Roseလဲ...နေရာတွင်ပွဲချင်းပီးသေဆုံးသွားခဲ့သည်........(a/n-yayyy....အစစ်မသေပီ)
YOU ARE READING
More Than Of Love (Complete)
RomanceMewGulf ကိုပထမဆုံးရေးထားတာဖစ်လို့ အမှားပါရင် ဝေဖန်ပေးကြပါနော်