Merhaba ben İdil haytımın en mükemmel senelerindeyim . okuduğum üniversitede hayatımın aşkını buldum ve şu anda onunla volkanımla aynı uçakta İstanbul'a evlenmeye gidiyoruz . Onu o kadar seviyorum ki gözleri bana dünyanın dönme sebebi gibi geliyor sanki o var olmasaydı hiçbir şey var olmayscakmış gibi
Aşıksın kızım sen hemde deliller gibi
Haklısın iç ses aşığım hemde çok+İdil , İdil...
- Haa ! Efendim .
+Hadi iniyoruz yolculuk sona erdi.
- SonundaUçaktan inmiştik sonunda İstanbuldaydık ikimizin hayalerinin de birleştiği yerdeydik.
Hava limanı çıkışında Volkanın arabasını gördüm . Şaşkınlık içinde ona baktım .-Volkan bu senin araban .
+Kuzenimden hava limanına getirmesini istedim . Hem biraz gezeriz ne dersin
- OlurArabaya bindik fakat ikimizinde fazlasıyla uykusu vardı ve korkunç bir şey oldu ikimizde uykuya
kalmıştık..-VOLKAN!! Durdur Arabayıı..
+OLMUYOR İDİL !!!
-VOLKAN!Kafamı çok kötü bir şekilde çarpmıştım kafamı çevirdiğimde Volkanı göremiyordum . Hareket dahi edemiyordum . Gözlerim kapanıyordu yerde öylece kalmıştım volkan diye bağırmaya çalışıyordum fakat sesim dahi çıkmıyordu . Yanıma bir yabancının geldiğini hisediyordum . Hiç halim kalmamıştı yenik düşmüştüm kapanan gözlerime.
* 4 YIL SONRA*
" Begüm arıyor ..."
- Efendim begüm .
+Volkan bey bu günki toplatıyı dediğiniz gibi erteledim. Fakat Fransızlar la olan toplatıyı ertelememiz malesef mümkün olmadı.
- Off cidden mi Tamam ben geliyorum ben gelene kadar misafirlerinizi sorun çıkmıyacak şekilde ağırla.
- Tamam volkan bey .Cidden bu gün toplantı yapılacak gün mü şöförüm yanıma gelip volkan bey araba hazır diyinceye kadar derin düşünceler içindeydim.
- Bu gün onun ölüm yıl dönümü Mehmet .
+Yapmayın bee volkan bey aradan 4 yıl geçti artık unutun .- Nasıl unuturum Mehmet onun ölüsünü bile bulamadım nasıl unuturum. Onu ailem ile tanıştıtıp sırımı söyleyecetim meğersem sonkez bakmışım gözlerine. Son kez duymuşum sesini . O attığı çığlık ile uyanıyorum ben her sabah içimde bir yerler diyor ki o kalp halla atıyor bir umut küçücük bir umut var içimde .
+Mehmet bey isterseniz şirkete gidelim çünkü geç kalıyoruz .-Tamam hadi gidelim .
Çok zoruma gidiyordu her şey sevdiğim kadının ölüsüne bile sahip değilim oysaki bir zamanlar , o kalp sadece benim için atıyordu. O gözler bana bakıyordu duyuyordum sesini . Eğer yaşıyorsan idil bul artık bu unutulmuş kulu bul . Tekrar benim ol sensiz yıllar geçmiyor sevgilim geçmiyor.
- Volkan bey geldik .
+Tamam Mehmet sana dediğim gibi akşam iş yemeği için eve misafirlerim gelicek Aysun hanıma verdiğim yemek listesini eksiksiz tamamlasın hata istemiyorum.Şirketten içeri girdiğimde begüm yanıma gelerek ;
+Volkan bey sizde geldiğinize göre misafirlerimizi toplatı odasına yönlendiriyorum .
Begüme kafamı salayarak onay verdikten sonra toplantı odasına geçtim . Hemen ardından da Fransız misafirler toplantı odasına girip yerlerine oturdular . Ve çevirmen konuşmaya başladı .
+Volkan bey sizden bir kaç dakika beklemenizi rica edebilir miyim. Toplatıya katılacak olan hisse ortağımız Aslı hanım İstanbul trafiği sebebi ile bir kaç dakika gecikecekmiş .
- Tamam benim için sorun olmaz bekleyebiliriz .
Geç kalmalardan nefret ederim fakat bu toplantı benim için çok önemliydi . Beklemek zorundasın volkan . Sakin kalmaya çalış .
Bir kaç saniye sonra koridordan gelen topuklu ayakkabı sesi beni sakinleştirmişti . Aslı hanım sonunda gelmişti .Aslı hanım kapıdan içeri girince belkide hayatımda bir daha uğrayamıyacağım kadar şoka uğramıştım . kapıdan içeri giren kadın idile o kadar benziyordu ki. Konuşması duruşu gülüşü . Sanki Allah bana bir mucize yaşatıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-KELEBEK ETKİSİ 4 -
Сучасна прозаDönüşü olmayan bir yoldaydım , mahvolmuş hayatımın son dakikaklarındaydım birazdan bu küvet dolucak ve sonunda ruhuma veda edicektim. Değersiz bir insan olarak geldiğim dünyaya yine değersiz bir ölü olarak veda edicektim . Her şey bitmişti son nefes...