ෆBATCH 1ෆCLOSE

71 29 42
                                    

Pastikan isi borang kat bawah ni dulu.Isi tu bagi kemas sikit,jangan berterabur.

Username:
Title:
Bilangan chap:
Tags:
Rules:
Promote/Vote:

Example:

Username: Farisya_Erynna
Title: (1 or 2 story.Dua²story pun bole)
Bilangan chap:(bilangan chap yg nak divote)
Tags:(tag 2org yg aktif)
Rules:(✓/❌)
Promote/Vote:(dua²pun boleh)

Hoo gitew.So untuk batch 1,lima orang sahaja.Yang lain kalau tak sempat kena tunggu batch 2 pulak ok?

Isi kat emoji ni.Satu emoji satu orang eh.

❤️

❤️

❤️

❤️

❤️

Untuk yang tak sempat jangan risau.Akan ada batch 2.Kalau batch 1 ni dah cukup 5 orang,auto batch 1 ni close and batch 2 terus akan dibuka.So jangan la risau sampai mandi tak basah,tidur tak lena HAHAHAHAHHA.Kalau kat batch 1 ni ada orang lain isi walaupun batch 1 ni dah penuh..jap.Korang faham tak ni?😭Ryn pun tak faham apa Ryn tulis agagaggaaga.Kk jap.

Batch 1 kan maksimum 5org sahaja.So kalau ada 1,2 or lebih orang yang isi kat sini dah jadi 6 or lebih orang kan?Jadinya,Ryn tak akan terima tetapi Ryn akan buat special batch.

Special batch ni tak kisah lah berapa orang pun yang nak isi.Tapi bile Ryn dah tutup special batch tu,jangan isi dah ye.Kalau korang isi jugak Ryn tak akan terima.

Korang faham tak faham ni?🤣Yela Ryn tulis cam pusing²je kan.Kalau tak faham nanti komen lah HAHAHHAA.

PROMOTE AND VOTE BOOK[OPEN]Where stories live. Discover now