περίληψη

283 10 2
                                    

Γειά σας είμαι η Ελίνα και είμαι 17 χρόνων ζω μαζί με τους γονείς μου ενω παράλληλα πάω στο λύκειο εχω μια μικρότερη αδερφή και έχω και εναν γατο στο σχολείο είμαι καλή μαθήτρια είμαι από τα άτομα που είναι πολύ χαμηλών τόνων και εσωστρεφής οι γονείς μου δεν έχουν ακούσει τίποτα κακό από τους καθηγητές για εμένα πάντα έλεγαν τα καλύτερα και πάντα είχαν να το λένε με την οικογένεια μου έχουμε απίστευτη χημεία θα έλεγε κανένας οτι είμαστε μια πολύ αγαπημένη και χαρούμενη οικογένεια και αυτό δεν μπορώ να το κρύψω τους αγαπώ άσχετα εαν μερικές φορές είμαι βάσανο για αυτούς και έχουμε κάποιους τσακωμούς η μικρή μου αδερφή είναι γύρος στα 13 χρονών τώρα θα μπει στα 14 και την λένε μαρια. Πάμε πάλι πίσω στο σχολειό όσο και να σας το κρύβω είμαι σίγουρη ότι όλοι μας τρώμε μπουλινγκ απο άτομα εεε λοιπόν είμαι και εγώ μέσα σε αυτά έχω όμως για υποστήριξη την κολλητή μου που είμαστε στο ίδιο σχολείο καθόμαστε στο ίδιο θρανίο και είμαστε αχώριστες την λένε Ευτυχία και είμαστε μαζί απο το νηπιαγωγείο θα έλεγε κάνεις οτι έχουμε μεγαλώσει μαζί όμως φέτος που θα πάω στο λύκειο όλα θα αλλάξουν θα μετακομίσει σε άλλη πόλη και θα είμαι μόνη μου γενικά θα έχω ολα τα χαζά του σχολείου και μέσα σε αυτά θα είναι και ο Άλεξ και η παρέα του ειλικρινά απορώ γιατί πρέπει να τα περνάω όλα αυτά ??? πέρα από την πλάκα ο φιλος του Άλεξ ο Μάρκος είναι πολύ καλό παιδί απορώ και εγώ η ίδια πως κάνουν παρέα αυτοί οι δύο??? τελείως διαφορετικοί δηλαδή να σας δώσω να καταλάβετε ο Άλεξ είναι το bad boy του σχολείου καλά και ο Μάρκος δεν λέω και αυτός είναι άλλα ο Άλεξ πιο πολύ αλλά ο Μάρκος είναι και κάλος μαθητής μην φανταστείτε μαθητής του 15 εγώ είμαι μαθήτρια του 19 ο Άλεξ απο την άλλη μαθητής του 10 καλά τέλος πάντων με κάνουν μπουλινγκ αυτοί οι δύο και δεν ξέρω μερικές φορές μπορώ να το διαχειριστώ άλλες απλά θέλω να πάω σπίτι και να μείνω εκεί μέχρι να τελειώσει το σχολείο κλεινομαι στο δωμάτιο μου και κλαίω με τις ώρες στους καθηγητές δεν θέλω να πω κάτι γιατί πολύ απλά μου είχανε πει ετσι και τολμήσεις να πεις κάτι σε κανέναν θα σε βρουν στο χώμα όταν ήταν εδώ η Ευτυχία παλευόταν η κατάσταση δηλαδή στο γυμνάσιο τώρα πού δεν είναι θα αρχίσει η νέα σχολική χρόνια δεν ξέρω φοβάμαι στους γονείς μου από την άλλη δεν θέλω να πω κάτι γιατί θα θέλουν να μου αλλάξουν σχολείο αλλά εκεί τους ξέρω σχεδόν όλους όσο εσωστρεφής και να είμαι παλεύεται η μόνη που ξέρει για το πρόβλημά Άλεξ είναι η αδερφή μου τέλος πάντων αα ξέχασα να σας πω επίσης οτι έχω και ενα μπλοκ στο ίντερνετ ανώνυμο για τους αβ λόγους η εμφάνισή μου δεν είναι και κάτι το ιδιαίτερο αλλά μπορώ να πω οτι δεν είμαι και άσχημη μου αρέσει πάρα πολύ το μπαλέτο και μου αρέσει και το βόλεϊ έτσι ξεχνιέμαι από τα προβλήματα μου με αυτόν τον τρόπο.

elinaWhere stories live. Discover now