༆3༆ PROBLEM

107 8 4
                                    

Μα: πες μου τι στο καλο ηταν αυτο ελινααα??? Τι δουλεια ΕΧΕΙΣ εσυ με τον ΑΛΕΞ και να σε ΑΠΕΙΛΕΙ με ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ???

Μπορει να εινα 13 αλλα ειναι απο τα ατομα που δεν μπορει να της αντιμιλησει κανεις

Ε: μαρια και εγω εχω πολλες ερωτησεις που ξερεις εσυ τον αλεξ?? Και γιατι μιλουσατε με τοση οικιοτητα???

Μα: εε κοιτα εγω ρωτησα πρωτη

Χτυπησε το κουδουνι για αυτην να μπει μεσα και ευτυχως απεφυγα την ανακριση της την φωναξε η κολλητη της και η παρεα της ομως πρωτου φυγει μαζι τους μου ειπε

Μα: μην νομιζεις οτι την σκαπουλαρες θα τα πουμε στο σπιτι εμεις

Ε: μην νομιζεις ουτε εσυ οτι ξεφυγες θα τα πουμε ειπα και γελασα

Εε ειπαμε μικρη μικρη αλλα η μαρια με κοιταξε με ενα υφος πρωτου φυγω θα τα πουμε I you kill you ηταν το βλεμμα της χαχχαχαχ επρεπε να το δειτε.

Πηρα τον δρομο για το σπιτι εκεινη την ημερα και πρωτου στριψω στο στενο ενιωσα καποιον να μου τραβαει το χερι εεε δεν θελει και πολυ να το καταλαβετε οταν γυρισα να δω ποιος με τραβαει ηταν ο αλεξ και απο διπλα του το τσιρακι του ο μαρκος

Α: κοιτα πως εχει το πραγμα δεν εχει ελαφρηντικο που εισαι η αδερφη της μαριας εισαι φυτο και ενα πολυ ασχημο κοριτσι απο την στιγμη που εγιναν ολα αυτα η τιμορια σου εχει ως εξης θα κανεις οτι θελουμε εμεις οι δυο και μην νομιζεις οτι θα ειναι ευκολο αυριο το πρωι θα περιμενουμε εξω απο την ταξη σου και θα παρεις δυο καφες εναν για τον καθε ενα μας και να περιμενεις και απο τους δυο μας αποστολες σου ειπα δεν ειναι ευκολο να μας αποφυγεις εμας ειδικα οταν νομιζεις οτι εχεις την μικρη σου αδερφη που στο κατω κατω δεν πιστευω οτι ειστε αδερφες εφυγες τωρα και αα τους καφεδες θα τους πληρωσεις εσυ για το μπουγελο που μου εκανες.

Δεν μπορουσα να πω κατι σας εχω πει οτι ειμαι φουλ καλοκαρδη δεν ξερω πως να σας το πω δεν μπορω να φερω αντιρισση σε κανεναν και οι γονεις μου και η αδερφη μου λενε οτι πρεπει αποκτησω τσαγανο ντρεπομαι πολυ ωρες ωρες ζηλευω την αδερφη μου που ειναι τοσο τσαμπουκαλου και απλα εχει πολλες φιλες δεν μπορω να πω αλλα την ζηλευω η μαρια ειναι ενα κοριτσι που ειλικρινα τα εχει ολα τελος παντων ας αφησουμε την τελειωτητα της αδερφης μου.

Μετα απο αυτο πηγα σπιτι πεταξα την τσαντα μου και τα κλειδια μου στο κομοδινο φωναξα ενα Ε: μαμα γυρισααα

elinaWhere stories live. Discover now