༆10༆ η ταινια

76 5 6
                                    

Οταν ηρθε με τα ποπ κορν στα χερια ανοιξε την τηλεωραση που ειχε στο δωματιο του και εβαλε μια ταινια που δεν ξερω πια ειναι και παιδια μολις συνδητοποιησα οτι εβαλε θριλερ παναγια μουυυυυυ φοβαμαι φουλ τα θριλερ μετα δεν θα μπορω να κοιμηθω και ειλικρινα αααααα γιατι πεταχτηκε αυτη η κουκλα ετσι στην οθονη μαμααααααα καλεεεε ουρλιαζει αυτη και χωρις να το καταλαβω απο την τρομαρα μου περνω τον αλεξ και τον αγκαλιαζω και τον κραταω σφιχτα......

Α: χαχαχαχ

Ε: γελασες ??? εδω εγω εχω τρομοκρατηθει και ειλικρινα γιατι ηθελες να δουμε θριλερ πες μου τι γινετε αστοοο μην μου πεις ακουω φωνες ........

Α: τοσο πολυ φοβασαι???

Κουναω καταφατικα το κεφαλι μου και χωρις να το καταλαβω με περνει στην αγκαλια του και ετσι οπως με περνει στην αγκαλια του τρωει και ποπ κορν γιατι με ειδε να τρεμω και ειλικρινα παιδια νομιζω οτι μολις τωρα επαθα ενα καρδιακο πειτε μου γιατι στις ταινιες απο τα θριλερ πρεπει να γινονται τοσο βλαμμενοι και να μπαινουν σε ενα στοιχειωμένο σπιτι και σαν να μην εφτανε αυτο λενε αααα να ενα ωραιο σπιτι εγκαταλελιμενο και στοιχειωμένο ας το αγορασω δηλαδη ελεος IQ τυροπιτας εχουν και αυτοι σε αυτες τις ταινιες ???

Ξεχασες κατι πολυ βασικο εισαι στην αγκαλια του αλεξ και σε κραταει σφιχτα

Οπα τιιι ?? που ειμαι ??

γυρναω και βλεπω τον αλεξ και αυτος κοιταει την ταινια παρδοννννν καλεεεεεεεεε τι γινετε Σηκωνομαι αποτομα απο διπλα του

Ε: εεε κοιτα εχει παει αργα και οι γονεις μου μαλλον θα ανυσηχουν μπορεις να με πεταξεις μεχρι το σπιτι μου γιιατι δεν εχω ξανα ερθει σε αυτη την γειτονια και δεν ξερω πως να παω σπιτι ????

Α: απο τοσο νωρις θα πας σπιτι ελα μωρε παρε την μαρια και πες της οτι θα αργησεις Τον κοιταω ερωτιματικα

Ε: θα τα πουμε αυριο στο σχολειο

Α: καλαααα καλααα καλαα παω πασο πανε βαλε τα παπουτσια σου και επισης μην πεις τιποτα στο σχολειο αυριο

Ε: οκκ παμε

Με εφερε μεχρι σπιτι μου σε ολη την διαδρομη ειχε την προσοχη του στον δρομο αλλα το μεσημερι καθε φορα που ετρεχε γυρνουσε να δει πως ειμαι και το γκαζονε περισσοτερο τωρα τι επαθε ενας θεος ξερει και γιατι παρακαλω τωρα που το σκεφτομαι με νοιαζει που γυρναει να με δει ???

Α: ελινα θα κατεβεις η πρεπει παλι να σε κατεβασω?? και μου ριχνει ενα λοξο χαμογελο και μετα απο λιγο με κατεβαζει

elinaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora