En el món de les fades, en Conley i l'Aura es trobaren passejant pel bosc, saltant de pedra en pedra, per no caure a l'aigua del riu que creuaren.

- Si vols anar amb el teu pare, perquè no vas a on ell sigui? Tens màgia de transportació lliure, ho pots fer. - digué l'Aura.

- No es tan fàcil. Si, tinc màgia de transportació lliure, però limitada. - digué en Conley - Per anar amb el meu pare, primer necessito saber a on és. I un cop ho sàpiga... Si està en el mateix mon que jo, i si ja hi he estat, hi vaig, si no hi he estat, necessito que algú que hi hagi estat em descrigui el lloc. Si està a un altre món, només hi puc anar si ja hi he estat abans, utilitzant un altre mètode que no sigui la meva màgia, es a dir, a través d'un portal, o que un ésser o entitat m'hi porti, o quelcom per l'estil. - explicà.

- I no saps a on és? - preguntà l'Aura.

- No. Però crec que se que fer, per que sigui ell qui vingui a mi. - respongué en Conley.

- I per això durem a terme el teu pla, no? - preguntà ella.

- Exacte. - respongué ell.

______________________________________

En l'actualitat, l'Aura, en Conley i en Kasar són al riu sec del bosc solitari, igual que cada tarda.

- Nois. La meva "mare" m'acaba d'enviar un missatge. - diu l'Aura, mirant el seu mòbil.

- Que passa? Et demana que vagis ja cap a casa? - pregunta en Kasar.

- No. M'informa de que ha decidit organitzar unes colònies d'última hora amb els alumnes del cicle de perruqueria i del batxillerat artístic. - diu ella, llegint el missatge - Diu no se que, de que han guanyat un sorteig i que l'excursió ha de se ja, si o sí. També diu que ara enviarà un correu als pares i als alumnes per informar. L'excursió es completament gratuïta, incloent viatge, habitatge i menjar. - llegeix en veu alta els missatges que li van arribant.

- I perquè ha triat perruqueria i l'artístic? - pregunta en Conley.

- Suposo que perquè tu estàs a perruqueria, i jo estic a l'artístic. Així tu em protegiràs si passa alguna cosa. - respon l'Aura.

- Com si tu no et poguessis cuidar sola. - comenta en Conley, molest per l'idea de que algú pensi que l'Aura no és capaç de defensar-se per si mateixa.

- Les habitacions les repartiran entre perruqueria i l'artístic. Estarem barrejats en grups de dos o de tres. - diu la geni, llegint un nou missatge.

- Es a dir, que a nosaltres tres ens posaran junts. - diu el lleó.

- Doncs no. Els de primer amb els de primer, i els de segon amb els de segon. I com que en els dos primers som el mateix nombre d'alumnes, a les habitacions serem un de cada. A segon, a l'artístic hi ha el doble d'alumnes que a perruqueria, es a dir, que a cada habitació hi haurà dues persones de l'artístic, i una de perruqueria. - llegeix la noia - Ja te fets els grups.

- Quan arribis a casa, canvia els grups. A en Kasar i a mi posa'ns junts, amb en Kai. Estem de treva, però prefereixo tenir al príncep controlat. - diu el pirata.

- No es necessari arribar a casa, ja ho he fet des d'aquí. I ja de pas he aprofitat per canviar la meva parella a algú que em caigui millor. - diu l'Aura - Les colònies seran de tres dies i dues nits. Sortim de l'institut demà a les 8 del matí.

- M'acaba d'arribar el correu. - diu en Kasar - I també un missatge de la meva "mare", preguntant pel correu que ha rebut.

- A mi també. - diu en Conley - Doncs res. Cadascú a casa seu a preparar la motxilla.

Els fills perdutsWhere stories live. Discover now