51)Special Night for AniDita.

2K 204 16
                                    

"kakasaaur ji yeh meri saheli Mallika jald yeh bhi barrister banne vali hai", said bondita happily.

"Acha acha. Khoob bhalo khoob bhalo", kaka smiled.

Mallika smiled and bend to take his blessings.

"Khush rho beta khush rho, aane mein koyi dikkat toh nhi hui na?".

"Nahi uncle ji", Mallika said with a smile.

"Mallika tum kaka bula skti ho.. uncle bulane ki zarurat nhi", anirudh said with a smile.

"Jii dada".

"Namaste Kaka", Mallika again wished  Trilochan touching his feet making him smile brightly.

"Khoob bhalo khoob bhalo.. khush rho beta", Kaka said . He added.
"Jao tum abhi soo jao hum sb tumse kal baat krenge. Abhi thak gayi hongi tum".

"Ji. Shukriya kaka", smiled Mallika.

"Bihari!", Trilochan scream.
"Jaoo betiya ka sara samaan uthake usko uska kamra dikha do aur dhyan rkhna bitiya khana khaa le", Trilochan instructed bihari. 

"Ji Malik... Chaliye bitiya Rani", smiled bihari making Mallika towards her bedroom.

Their was Batuk who was constantly glaring at Mallika all with a smile. Bondita saw this. She smiled.

When Mallika went, bondita whispered to batuk.

"Dekh liyaa usko", she said softly smiling. Batuk was lost in his own world.

"Aur dekhna hai", He said with a flow making her giggle.

"Cute h vo?".

"Bhut zyada".

"Dikhti bhi sundar hai..hainaa", bondita said giggling.

"Boudi se bhi zyada", batuk said still being in his dream land.

Bondita frowned. Batuk found maika more beautiful than his own boudi. Really? This is soo bad. He is her best frnd nd still never complimented her, leave that too now he has even started comparing her to others.

Bondita hit batuk on head.
"Ahh- kya hai boudi?", Said batuk making up his hair. He added.
"Jhuth bola kya kuch", He giggled making her mouth open.

"Tumhe pata tha?", She asked with mischievous smile.

"Apni boudi , apni bff ki awaz nhi pehchanunga kya? Itna behosh thodi ho sakta hun", batuk said giggling.

Anirudh,Somnath,Trilochan,Binoy  admired duo all giggling & smiling.

"Batukkk", Bondita smiled & hugged Batuk wrapping her hands around him.

Batuk too wrapped his arms around his boudi but with a certain gap keeping in mind afterall she is bigger in relation to him. She is his brother's wife.

"Happy Birthday Boudi", He said with a smile.

"Thankyou Batuk", Bondita smiled happily and broke the hug slowly.

"Bacho tum dono thak gaye honge.. jao aram krlo",  "kal subah sb baat krnege aram se", said Trilochan and Binoy

Anirudh & Bondita were about to leave but that was when Somnath-Batuk spoke.

"Jaiye jaiye.. surprise jo rkha h dekhiye", duo said giggling.

Anidita looked at eachother.

"Pati babu aapne?", Smiled bondita.

"Nahi bondita. Maine nhi Kiya kuch", anirudh said being confused.

"Humnee kiyaaa haii", due said giggling & looking towards Trilochan too. He too smiled with a blush.

Anidita: Anything For Husband. Where stories live. Discover now