Mutsi

376 18 4
                                    

Ollin pov:

"Nii äijät, mitä tää ny o, ootte tutenu ehk puol vuot vähä yli?", Joonas tenttaa. "Ööm ööh, nii noh", mutisen. "Niin??", Joonas on todellakin utelias. "No ei me vittu itekkään tiietä, joten voitteko nyt vaan lähtee koteihinne? Heippa!", melkein huusin noille. Aleksi säikähti hieman, mutta hivuttautui kuitenkin lähemmäs minua, lähes huomaamattomasti. "Okei, chill äijä. Me lähetää ny. Moro!", Joel sanoo ovelta juuri ennen, kuin he astuvat ulos huoneestani. Yhtäkkiä kuuluu ryminää ja: "AI SAATANA!", Joonaksen ja Joelin suusta samaan aikaan. "Ei sattunu!", kuulu Joelin ääni heti perään. Aleksi käveli katsomaan tilannetta ja tuli nauraen takaisin. "No?", kysyn. "Ne oli siel portaiden pääs alakerras, päällekkäin. Molemmil naama punasen", Aleksi nauroi. Varmaan heitä hieman hävetti kaatua samaan aikaan ja vieläpä toistensa päälle. Ainakin tiesin sen, että Joel oli kusessa Joonakseen ja toisinpäin, mutta eivät he sitä toisillensa uskaltaneet kertoa. 

Kaikki olivat nyt lähteneet omiin koteihinsa, lukuunottamatta Aleksia. Lupasin hänelle, että hän saisi olla täällä vielä ainakin tämän yön. Äitinikin tulisi kotiin pian. Vitun jees, saatana. "Mitä tää meiän juttu niinku on? Ku me molemmat tykätää toisistamme ja toi äskönen...pusu..tai noh, suudelma", Allu selitti punastellen samalla katsoen minun upeaa sotkuista lattiaani. Naurahdin hieman, ja otin Aleksin leuasta kiinni samalla kääntäen tuon pään minuun päin. Suutelin tuota komistusta. "Riittiks toi vastaukseks?", varmistin. Aleksi nyökkäsi hymyillen. 

"Mun poikaystävä..", tuo mutisi kai vahingossa. Naurahdin tuolle ja nostin tuon syliini istumaan. Huomasin punan tuon poskilla. "Oot söpö ku punastut", ilmoitin kuiskaten tuon korvaan. Aleksi vain katsahti minua söpöllä hymyllään. Eli siis, jos jollekkin ei vielä tullut selväksi, niin minun poikaystäväni, Aleksi Matias Kaunisvesi, on aivan saatanan söpö. Ja komea, ja kuuma. Yhtäkkiä kuulin kolinaa portaista. "Se on äiti, mee tohon", ilmoitin Aleksille ja osoitin paikkaa vieressäni, sillä se saattaisi herättää kysymyksiä, jos äitini tulisi kotiin ja huomaisi Aleksin sylissäni. Vieläpä kun äitini ei Allua ollut edes nähnyt kertaakaan. Tuo blondi siirtyi ja siinä samalla huoneeni ovi aukesikin. "Moikka Olli, ja.. kukas tää on?", äitini moikkasi minua vaihtaen aihetta heti samalla sekunnilla. "Öö, mä oon Aleksi. Ollin, po- kaveri. Ollin kaveri", Aleksi selitti. "Selvä, ja minkäs ikäinen sä olet?", äitini tenttasi poikaystävääni kysymyksillä. "15", tuo vastasi hieman ujona. "Okei, noh ruoka on sitte puolen tunnin päästä", tuo nainen, joka minut oli synnyttänyt ilmoitti ja häipyi alakertaan takaisin. "Joo, sori tost. Se on oikeest kivempi, mut se vaa  tenttaa mun 'uusii kavereit' tolleen.", selitin. "Joo ei mitää", Aleksi ymmärsi. 

--

sanoja: 394

Jee viidestoist luku + sry vhä lyhkäsempi luku taas kerran, mut halusin vaa saaha tälle päivälle vie julkastuu :)

KIITOS muuten ihan sikana kaikille jotka on jaksanu lukee tätä ja votee tätä. Se merkkaa mulle paljon! <3


Blind Channel // I think i'm in loveOnde histórias criam vida. Descubra agora