Pekala, ilk 10 bölümden (ve yorumlardan) anladığım kadarıyla bu, ana karakterin normal biri olduğu ve bu nedenle komedi ağırlıklı ilerleyen, benim tarzım olmayan (çünkü ana karakter güçlü değil vs vs...) ama, iyi bir kurgu arayanlara güzel tavsiye olabilecek ve göz önünde bulundurulabilecek bir kurgu.
İlk artısı kurgunun ingilizceye tamamiyle çevrilmiş olması.
İkinci artısıysa tamamlanmış olması.
Bir de söylemeden geçemeyeceğim şeyse, tanıtıma nazaran içerik yağlarına (etiketlerine) baktığımda daha bir değişik kurgu beklentisine girdim. Tahminim doğru çıktı.
Tanıtım
Diğer insanların İttifak Başkanları, emsalsiz bir otoriter hava ile topraklarda rakipsizdir. Kollarını sallayarak Jianghu'da binlerce dalganın dalgalanmasına neden olabilirler.
Tang Doudou resmen masayı çevirmek istiyor!
Yemek yap, yatağı ısıt, yatağı ısıt, pişir... O tamamen lanet bir döngüye kapılmış!
Bitirdikten sonra hala koca-sama bir cümle sorması gerekiyor, memnun musun?
Amca dayanabilir ama Teyze dayanamaz!
“Eşim çok çalıştı. Bahar gecesinde bir an bin pound altın değerinde, eve geldiğimizde bu koca sana masaj yapacak!” Bu şeytani derecede çekici kara karınlı adamın anka kuşu gözleri, tamamen zararsız bir ifadeyle gülümserken parladı.
Tang Doudou gökyüzüne suskun bir şekilde baktı,…