3.

393 10 1
                                    

,, Antonia Romanoff" zavolala sestřička. Zvedli jsme se a šli.,, dobrý den, tak povídejte jak vám je?" zeptal se doktor.,, dobrý den, no není mi úplně dobře a necítím se dobře..." odpověděla jsem. Jaka mezitím doprovodil ven sestřička. A mě se mezitím doktor ptal na otázky. Pak když si pro něco šel všiml si na mě něčeho,, Hmm... Víte jak jste k tomuhle přišla nebo kdy jste byla naposledy na očkování?" zeptal se mě a ukázal mi na rameno kde jsem měla modřinu.,, Vůbec nevím, ale na očkování jsem byla asi před víc jak půl rokem naposled." odpověděla jsem.,, To je zvláštní jelikož to vypadá jako kdyby do vás někdo nedávno píchnul... " řekl doktor.,, To je divný já si že včera nic moc nepamatuji, ale byli semnou jen kamarádi... " odpověděla jsem.,, No nevím co víc můžeme udělat než testy co v sobě máte takže pojďte semnou a asi si svlečte triko prosím. " řekl doktor. Šla jsme si sundat triko a přehodil ho přes židličku a šla za doktorem do malé místnosti se spoustou věci. Posadil mě a odebral mi krev vzal mě na rentgen a další věci. Potom řekl:,, zatím nemůžu říct co to je, ale do večera budeme mít výsledky které pošleme vašemu bratrovi. ",, dobře děkuji moc" odpověděla jsem a šla si vzít triko a šla za bráchou který už netrpělivě a nervózně čekal.,, Tak co ví co s tebou je? " zeptal se.,, Ne zatím nic neví, ale do večera by ti měli poslat Výsledky testů." řekla jsem mu a šla si sednout do auta jenže v tu chvíli jak jsme si sedadla jsem chytila takové Deja Vu jak jsem lezla do cizího auta. Nechápala jsem, ale po cestě domů se to polovičně srovnal a vzpomněla jsem si na toho kluka jak mě vezl domů. A jmenoval se Deny.,, Jaku? " řekla jsem.,, Ano?" odpověděl.,, Já si něco ze včera pamatuji... Byla jsme v krámě a byl tam kluk Deny kterýho jsem neznala a řekl, že mě odveze domů a tak jsme k němu nasedla to je jediný co si zatím pamatuji, ale myslím, že se stalo něco hnusného. " říkala jsem a rozbrecela jsem se.,, Ann vpořádku přijdeme na to co s tebou je... A jestli ti něco udělal tak ho osobně zabíju kurva!" Jake vypadal hodně naštvaně, ale ne na mě spíš na Denyho. A natáhl se ke mě a obejmul mě a utěšoval. Furt se mi motala hlava takže mi pomohl dostat se zpátky do postele a já hned usla. A mezitím se mi zdál sen co se vlastně stalo. Když mi to všechno došlo měla jsme strašný šok a rozbrecela se a byla jsme strašně vynervovana a Jake to slyšel a vybel za mnou jak rychle jen mohl.,, Ann dobrý dobrý jsme tu s tebou vpořádku! " skočil ke mě na postel a obejmul mě a zase mě utěšoval.,, Jaku on... On mě... Znásilnil me Jaku" řekla jsme a sotva dýchala.,, Ten Deny kurva!" Jake vykřikl a ihnedzavolal na policii. Pak se ke mě zase pritulil a čekali jsme než policajti dorazí. Dorazili asi po 15minutach a Jaké jak je slyšel jim běžel odemknout. Říkal jim co se stalo a jeden zůstal sním a ptal se ho a druhá přišla za mnou byla to dívka vcelku mladá takze jsem se cítila bezpečné.,, Ahoj Ann, jmenuji se Linda a vím, že je to nepříjemné, ale potřebuji aby jsi mi řekla všechno co si pamatuješ abychom ti mohli pomoct ano? " řekla klidným hlasem a vytáhla si záznamník. Řekla jsme ji všechno na co jsme si vzpomněla.,, Ann je mi to strašně líto to říct, ale nejspíš si byla obětí jednoho nejvice hledaným nasilníkem kterého už dlouho nemůžeme chytit... Je mi to strašně líto." řekla a já se na ni koukla a byla jsme vážně vyděšená.,, Proto věděl co dělá... O můj bože." řekla jsem.,, Ann, ale teď je tu jeden problém a to je, že tenhle chlap si snámi hraje a jakmile zjistí, že už sis vzpomněla tak po tobě půjde... " jakmile to dořekla tak mi došlo, že to není vůbec dobrý. Linda hned běžela za svým parťákem a hned se to řešilo moje máma musela přijet a spousta dalších lidí. Po chvíli ke mě přiběhla máma a řekla mi,, Ann musíš se ihned zabalit odlétáme ihned je mi to líto, ale prý ten muž je i atentatnik takže musíme ihned zmizet. " vypadala vyděšeně stejně jako já a ihned jsme se šla zabalit už jsme pobalena byla když jsme měli odlétat za dva dny takže to bylo lehké a rychlé. Potom mi pomohlo 5 chlapů a naložili kufry do aut a náš posadili do jednoho taky a odjeli jsme. Bylo to strašný jelikož jsme si chtěla ještě užít s kamarády a užít si náš dům a nic z toho já teď utíkám před svým nasilnikem. Po asi 20minutach jsme dojeli na letiště kde čekalo soukromé letadlo. Naložili kufry a já mezitím zavolala všem kamarádům, že už odlétám a vysvětlím jim to jindy. Když jsme nasedli do letadla tak si mě mě sedla Millie a obejmula mě.,, Si silná ségra a mám tě ráda! " řekla mi a obě jsme se rozbreceli a koukali jak vzletame.

-vůbec nestíhám, ale doufáme, že někoho zaujalo-

what about me?! Kde žijí příběhy. Začni objevovat