)100(

50 3 2
                                    


/Beraber Gibi../


Y/N teledonuna gelen bildirime baktı, "Haru kişisinden bir okunmamış mesaj" bildirime tıkladı ve açılan sayfada teker teker yazıları okudu.

Haru
Selamm! Ne yapıyorsun?

Siz
Merhaba! Aslında
boş oturuyorum ;-;

Siz
Sen ne yapıyorsun?

Haru
Hmm, bende boşum:D
İkimizinde yapacak bir işi yoksa,
anime izleyelim mi?

Y/N yazılan yazının imkansızlığına baktı bir süre. Belkide dünyanın öbür ucundaydılar, aralarında kilometreler vardı. Nasıl beraber anime izleyebilirlerdi ki?

Siz
Nasıl izleyeceğiz ki?
Yan yana bile değiliz

Haru
Şöyle yapacağız,
istediğin animeyi seç.

Haru
Kahveni al ve bir battaniye
Sonra aynı anda animeyi başlatacağız

Haru
Böylece beraber oluruz!

Olabilir miydi? Saçma değildi gerçi, hem bu Y/N'in okuduğu bir kitaba benziyordu. "3391 kilometre" ordaki gibi kilometreleri aşar mıydı Haru?

Aşardı.. aşıp kalbine dokunurdu tüm uzakta kalan yalnızların.. yeterki biri istesin, birisi "beni kurtar" desin.. ekrana bakıp gülümsedi Y/N ve parmakları ekrandaki klavyede gezindi

Siz
Kahve yapıyorum!
Acele et ve **** animesini aç:)

Haru
Hemen komutanım!
:))

İki taraftada bir sırıtma oluşurken kahve yaptılar.. uzakta da olsak, her zaman beraber anime izleyebiliriz değerli okurum..

Hayat bazen sana zor anlar yaşatıyor, biliyorum. Belki uzaktayım, sadece bir ekran sayesinde beni anlayabiliyorsun ama biz bazen yan yanayız! Evet; bazen okulda öğretmenden gizli telefona bakarken, kimi zaman otobüste, evde, kafede, markette belkide bir mağazada.. ama beraberiz.

Bizi birbirimize bağlayan bu ekranda yalnız olamazsın! Çünkü ben Mutluluğa giden bir yol biliyorum ve bu yol acılardan sonra gelen huzurda var..

Pes etme! Gülümse ve dimdik yıkılmadığını göster! Hayallerinin peşinden koşma, kanatlan ve uç onlara doğru! İstediğin zaman hayallerini gerçekleştirmek adına yanında olacağım!

Bazen bir okulda, bazen kafede, bazen evinde ve her yerde.. yanında bizi buluşturan ekranın ve yazacak gücün olduğu sürece ben buradayım!

Senin için hayallerini gerçekleştirelim!
Hoşcakal, hep mutlu kal :)

BNHA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin