TANRILAR VE 3 KUTSAL

107 10 20
                                    

TANRILAR KONUŞUYORLAR KENDİ ARALARINDA YİTİP GİDEN İNSANLIK HAKKINDA !

   BİZ İNSANLIĞI ÖNCE KENDİ NEFESİMİZDEN ,KENDİ KALBİMİZDEN YARATTIK. LAKİN SONRA ANLADIK Kİ BİZİM NEFESİMİZ ONLARIN KENDİNİ KUTSAYIP BİZİ UNUTMASINA SEBEP OLDU ,BİZİM KALBİMİZ ONLARIN KÖTÜLÜKLERİ ALTINDA EZİLDİ.  YENİ DOĞMUŞ Bİ KUŞUNUN KANADI KADAR BEYAZ OLAN KALPLER ZAMANLA GECENİN SİNSİ KARANLIĞINI BİLE GÖLGELEYECEK SİYAHA ULAŞTI. BİZ Kİ O KUŞUN KANADINI BİZ Kİ O İNSANLIĞI EN GÜZEL ŞEKİLDE YARATTIK !  KARSIMIZA GELDİKLERİNDE ACİZLİKTEN ÖNÜMÜZDE KIVRANACAK OLANLAR BİLE UNUTTU BİZİ.

     BİZ BU SEFER HER BİRİNİN FELAKETİ İLE CEZALANDIRDIK ONLARI,  KENDİ ÖLÜMLERİ İLE! ARTIK HEPSİ ÖLMÜŞTÜ, ARTIK HEPSİ HATIRLAMIŞTI BİZİ! 

   LAKİN UZUN SÜRMEDİ BU ACİZ RUHLARIN PİŞMANLIK DİLEYİŞLERİ ÖNÜNDE BİR FİDAN MİSALİ SIZLAYAN KALPLERİMİZ.
   BİR SANS DAHA VERİLDİ ONLARA! BİR ŞANS DAHA VERDİK BİZ ONLARA!
     BU SEFER RUHUMUZDAN ÜFLEMEDİK ONLARA. BU SEFER VERMEDİK KALBİMİZDEN SEVGİ ONLARA!
     DENEDİK ONLARI ,SINADIK ONLARI,GÖZLEDİK ONLARI...

   AMA EKSİKTİ HER DAİM SEVGİ BU DÜNYADA ! BUNA GÖZ YUMAMADIK. O BOŞ KALPLERİNE SEVGİYİ, MERHAMETİ VE AŞKI TANITTIK. DEDİK Kİ ONLARA BU 3 KUTSALI UNUTURSANIZ FELAKET GELİR ARDINDAN! 
   
     SEVGİYİ TANITTIK ÖNCE EN BAŞTAN , DEDİK Kİ ONLARA HERKESE HER ŞEYE UÇAN KUŞTAN YÜRÜYEN İNSANA , BİR TUTAM VEREREK YAŞAYIN . VEREREK YAŞAYIN Kİ EKSİLME BİLMESİN , TAŞSIN İKCİNCİ ŞANS VERİLEN KALPLERİNİZDEN !HER DAİM YANINIZDA TAŞIYIN ONU , KAYBEDEN OLURSA  ÜMİDİNİ YİTİRMESİN , ARASIN BULSUN ONU! BELKİ Bİ ÇOCUĞUN GÜLÜŞÜNDE BELKİ Bİ AĞACIN YELİNDE!

      MERHAMETİ EKLEDİK PEŞİ SIRA. DEDİK Kİ ONLARA , SEVGİ TAŞAN KALPLERİNİZDE BULURSUNUZ ONU ANCAK. MERHAMETİNİZ YOKSA FELAKET GELİR ARDINDAN ! BİR AĞACA MERHAMETİ GÖSTERİRSENİZ BİZ GÖRÜR DUYARIZ ONU! BİR KARINCAYA MERHAMETİ ÖĞRETİRSENİZ BİZ SORARIZ O KARINCAYA ! BİZ ÖĞRENIRİZ ELBET ONU!

    SIRA AŞKA GELDİ ŞİMDİ. LAKİN EKSİKTİ BİR SEYLER. AŞK... AŞK... AŞK.... ÖZELDİ BU HER İNSANA! HERKESE VERİLMEZDİ BU 3. KUTSAL HERKESE ÖĞRETİLİR LAKİN HERKESE VERİLMEZDİ!
    BİZDE EŞLER YARATTIK ONLARA .ONLARA BİTMEYECEK SEVGİ AZALMAYACAK MERHAMET DUYAN EŞLER!

    LAKİN İNSANLAR BU SEFER KURALLAR KOYDU BU 3 KUTSALA .
   DEDİLER Kİ, SEVGİ SADECE İYİYE, MERHAMET SADECE YOKSULA AŞK SADECE CİNSİYETE!
  OYSA KİME GÖRE İYİYDİ SEVGİYİ HAKEDEN! KİME GÖRE YOKSULDU MERHAMETİ HAKEDEN!
  
   EN ÖNEMLİSİ AŞKLARI İÇİN EŞLER YARATTIĞIMIZ İNSANLIK, REDDETMİŞTİ EŞLERİ SÖZDE SAPKINLIK BU DİYEREK ! REDDETMEYEN OLURSA AFFETMEZ, CEZALANDIRIRLARDI O 3. KUTSALI İLK GÜN Kİ GİBİ KORUYANLARI!

  

      BU SEFER ZULÜM BAŞLADI KAİNATTA ! MERHAMET DUYULMAYANLAR KUTSANDI MERHAMET DUYANLARIN YERİNE , SEVGİYİ İÇİNDE SAKLAYAN KUTSANDI SEVGIYİ GOSTEREN YERİNE !

   BU 2 KUTSAL KİRLENDİ ARTIK İNSANLIK ELİNDE. GERİYE KALDI KURALLARA KARŞI GELENLERİN SAKLADIĞI AŞK BİR TEK! 

İNSANLIK RAHAT DURMADI  YİNE! SAKLAYAN OLURSA 3. KUTSALI KURALLAR İÇİNDE HAYATI DAR EDİLİP ÇALINDI TEMİZ KALPLERİNDEN.

    N'OLCAK ŞİMDİ KUTSALLARIN HALİ..TANRILARIN İNSANLIĞA HEDİYESİ... 

    

3 KUTSALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin