YAŞAM VE ÖLÜMÜN ANAHTARI

56 7 21
                                    

Krallıklar vardı ...
 
   Yaşam ve ölüm krallıkları...

Tanrılar eskiden kendileri belirlerdi yaşamı da ölümü de fakat işler hep böyle sürmedi... süremedi...
       

   Tanrılar çok etkilenmişti iki muhafızın 3. Kutsalı koruma  çabasından . Her gün kalkan koyarlardı onlarla isyankarlar arasına ...

Bir gün akla gelmeyecek bi şey oldu fakat! Aniden kalktı ortadan bu sarsılmaz kalkan! İki muhafızın o gün son günü oldu kalkınca ortadan bu kalkan...

    Ardından tanrılar ellerini çektiler dünyadan , ardından Tanrılar yemin ettiler aralarında muhafızlar da isyankarlar da silinecek cennet kapılarından çünkü onların yaşamına kendileri karar verecek artık!
  Tanrılar derlerdi ki onlara , 3. Kutsal emanettir size bizden !
   Lakin o gün dediler ki , 3. Kutsal hediyedir size bizden...

   Hediyeyi isteyen kabul etsin isteyen etmesin ne ceza var sonunda ne vaat var ucunda!

   Devam ettiler konuşmaya devam ettiler seslenmeye sonra! Dediler ki, ceza yok sonunda çünkü ölüm yok bu diyarda bundan sonra ! Dediler ki vaat yok ucunda çünkü yaşam yok bu yolun sonunda...

  Ardından krallıkları koydular ortaya ! Yaşam ve ölüm tanrıları toplandı bi araya öyle görkemli 2 krallık koydular ki meydana gören biçare görmeyen kör oldu tanrı yolunda...
 
  Bu yüzden azaldı tanrı uğruna can veren, can olan!
Çünkü kimse görmedi bu krallıkları bu sarayları.... çünkü  kimse görmek istemedi bu görkemi bu şöhreti!

   2 muhafızımız  çıktı o vakit ortaya ! Tanrıların ümidi yiterken çıktı 2 muhafizımız ortaya...  Önce istediler tanrıların huzuruna çıkmak sonra istediler yaşamı da ölümü de görmek!  
   Tanrılar sevindi bu istek karşında Dediler ki Ardından , Görmek isteyene açıktır tüm kapılar  tabi önce ölür sonra dirilirse!

Şaşırdı muhafızlar Dediler biz ölmedik hiç biz dirilmedik hiç...

    Tanrılar anlattı onlara ,Eğer biriniz ölür digeriniz de ölmeyi isterse onun için ölüm krallığı acar size kapılarını!  Eğer biriniz ölür digeriniz can verirse ona açılır size Yaşam krallığı kapıları...

   2 muhafız da aynı anda ölmeyi diledi o vakitte! Tanrılar  gülümsedi onlara .
Dedi ilk muhafız tanrılara,   o ölürse eğer, anlamı kalmaz krallığın da 3. Kutsalın da ...

Tanrılar bi anahtar verdi Ardından onlara
Dediler ,
  Yaşam da ölüm de bir sınavdır!  Siz yaşamı birbiriniz de buldunuz! Ölümü birbirinizi kaybetme korkusuyla tattınız... gerek yoktur o halde açılmasını beklemenin kapıların ! Alın anahtarı açın  o kapıları...

3 KUTSALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin