«Σεκίλια» Μπήκε μέσα η μητέρα μου και έκλεισε γρήγορα την πόρτα. Έτρεξε δίπλα μου και έπιασε το πρόσωπο μου με τα δύο της χέρια. <Δεν θέλω να φοβηθείς> Προσπάθησα να την αποφύγω, αλλά με τράβηξε πίσω και ένωσε τα βλέμματα μας. <Πέσε κάτω και μάζεψε λίγη άμμο στην χούφτα σου> Έκανε μια παύση και προσπάθησε να ηρεμήσει. <Μόλις πλησιάσει σε εσένα πέτα την άμμο στο πρόσωπο του και όταν χάσει την ορατότητα του κάρφωσε τον με το σπαθί> Μου έδειξε με τα χέρια της στη κοιλιά της κάνοντας μου αναπαράσταση που θα έπρεπε να τον χτυπήσω. <Μην δειλιάσεις ούτε στιγμή>.
Τα μάτια της έψαχναν απεγνωσμένα αυτό που δεν θα έβρισκαν πότε στα δικά μου. Δεν είχα την φλόγα που είχαν όλοι οι υπόλοιποι πρόγονοι μου και δεν θα εμφανιζόταν σε λίγη ώρα που θα έβγαινα στην αρένα. Μπροστά μου σε μία καρέκλα πάνω κάτω ακριβώς από το παράθυρο βρισκόταν μία ελαφριά πανοπλία. Το φως του ήλιου την έκανε να γυαλίζει στα μάτια μου. Ένα λευκό που δεν ήθελες να το ακουμπήσεις για να μην το λερώσεις.
Όσο δεν τις απαντούσα έχανε όλο και περισσότερο τις ελπίδες της. Μέρες ολόκληρες εκείνη και ο Σάμουελ προσπαθούσαν με κάποιο τρόπο να με προετοιμάσουν, αλλά με την θεωρία δεν μπορώ να νιώσω το βάρος του σπαθιού. Δεν αναφέρομαι στο υλικό βάρος, αλλά στο ψυχικό που ήταν πολύ πιο βαρύ.
Ξεφύσησε και ξεκίνησε να με ξεντύνει για να μου φορέσει την πανοπλία. Όταν μου φόρεσε την λαμιναρισμένη θωράκιση, που αποτελούνταν από μεταλλικές πλάκες η μια πάνω στην άλλη, δεν μπορούσα να πάρω ανάσα. Όλο το βάρος της πανοπλίας με πλάκωνε και ακόμα περισσότερο το άγχος μου. Στα γόνατα μου έσφιξε καλά τα μεταλλικά ένθετα με τις λωρίδες και τέλος έπλεξε τα μακριά μου μαλλιά για να μην με ενοχλούν.
Αν και είχε δοθεί ειδική παραγγελία για την πανοπλία μου ήταν τεράστια. Όταν βγήκαμε από το δωμάτιο μου περπατούσα με δυσκολία και δεν ήθελα να σκεφτώ πόσο χειρότερο θα είναι το ανώμαλο έδαφος της αρένας.
Όλο το βασίλειο είχε μαζευτεί στην αρένα. Ήταν η πιο σημαντική ημέρα και ένας αγώνας πριν τον χειμώνα άναβε τα αίματα όλων. Η μητέρα μου πήγε να βρει τον βασιλιά και εγώ συνέχισα με την συνοδεία προς την αρένα. Τον Σάμουελ δεν τον είχα δει καθόλου σήμερα. Υπέθετα όμως ότι θα τον έβρισκα στην αρένα να κάθεται δίπλα στον βασιλιά.
Οι φρουροί σταμάτησαν λίγο πριν τα κάγκελα από τις κατακόμβες της αρένας. Έκανα στην άκρη και άνοιξαν την πόρτα για να βγω στο κοινοί. Δεν ήξερα ποιος ήταν ο αντίπαλος μου. Θα το μάθαινα όταν θα άνοιγαν τα κάγκελα απέναντι μου.
VOUS LISEZ
Πολεμώντας τον Έρωτα
Roman d'amourΣε μια εποχή που η κυριαρχία είναι ο σημαντικότερος παράγοντας επιβίωσης, το βασίλειο των Λέκανερ θα πέσει. Την ημέρα της αποδοχής της μικρής πριγκίπισσας Σεκίλιας, η ηρεμία του βασιλείου θα διαταραχθεί από τους σκληρούς Τεβιλιανούς πολέμιστές. Ο νε...