Reportér: V New Yorku se sešla velká konference svolaná společností „confused“. Tahle událost vám nesmí ujít a proto sledujte dále s námi.
Evelyn stála nervózně v zákulisí a naslouchala hluku tvořeným lidmy z celého světa. Všichni za oponou běhali a nastavivali reproduktory, obrazovky, kamery atd... Z jejího zamyšlení ji vyrušil až jeden z producentů snažící se pořádně upevnit mikrofon k černým šatům.
Když odeśem mikrofon si tajně přizpůsobila podle sebe.
Někdo z produkce: máme 1minutu! Dejme to do pohybu!!! Spoléháme na vás lidi! Super šup šup šup!
K Eve naběhly další lidé co do téhle chvíle pouze posedávali s kafem a okukovali co se vlastně děje. Jedna žena ji pudrovala obličej. Však jakmile Evelyn viděla lesklé světlo procházejíc oponou odtrhla ruku stilystky od své tváře. Produkce už vyřvávala odpočet od desíti.
10!
Zapnutí kamer
9!
Zapnutí pozadí na přerostlém plátně
8!
7!
6!
Eve se oklepala a prokřupla si zápěstí
5!
4!
Započala chůzi a šla ze zákulisí na velké pódium
3!
2!
1!
Jedeme živě!Ještě v tmavém sále Eve došla za hrobového ticha až do prostřed jeviště.
Na plátně byl vidět pouze malý obrys postavy plus odlesky z třpitů šat.
Zapla se světla, Celý sál začal tleskat.
Když nastalo téže ticho jako před zapnutím světel Eve se hluboce nadechla a pokračovala.
Evelyn: jako jednu z prvních věcí bych všem ráda poděkovala za zdejší přítomnost. Stejně tak bych chtěla říci velké dík naším sponzorů kteří by se každou chvíli měli spustit na okrajích plátna či na obrazovkách.
Nyní proč jsme všichni zde.
*Hlasitě polkla*
Projekt A3654Z2 alias "Dream"Publikum propuklo v menší aplaus
Evelyn se čím dál více uvolňovala: zřejmě máme rádi anglické názvy. *Zasmál se do davu*
Evelyn: tento projekt by měl umožnit druhý život! To co jste již nepoznali! Umělá realita vytvořená přesně na poměr člověka.
*Lidi tleskali*
Prosím! Klid!
Projekt "Sen" umožní prožít smrtelně nemocným v jejich poslední den život znovu! Bez chyb! Jinak! Pouze napojením na přístroj! A odpojením se jednoduchým kodém implantovaným elektrickým impulzem do mozku!
Tohle je rozvoj techniky. Naší techniky!
A dnešek je slavnostní hlavně kvůli úspěchu všech testovaných! Tak je zde dobře přivítejme!Katarína Miles!
James Smith!
Ophelia Brown!
A poslední z absolventů "snu" je kdo jiný než samotný programátor tohoto díla!
Andy Jones!
Publikum stále jenom tleskalo tak že byly všichni rádi že vůbec něco slyšely
Eve: dobře nechám vám je zde a můžete se ptát děkuji za vaši ochotu! Uvidíme se za chvilku. A na podporu našeho projektu můžete zasílat finanční obnos na číslo na obrazovce.
*Zašla do zákulisí a sundala si mikrofon*
Eve: Tohle bylo skvělý! Nemůžu uvěřit že se to povedlo. Aaaah tak sem se bála že to zkazím. A to ještě oni, nepřipravený otázky nechtěla bych.
ČTEŠ
WHERE AM I?
Action-tento kousek ukazuje příběh dvou hrdinů Andyho a Evelyn kteří se musí dostat z špatně spuštěné verze "reality" kterou v budoucnu zavedla firma Confused.