Její jméno bývalo Evelyn. Tedy ne ve smyslu že by si ho změnila ale ve smyslu že zemřela. Eve jak ji říkali přátelé byla jedna z spousty mrtvých. To ona to vlastně zavinila.
Dříve bývala v televizi každý den vyhlašována za "hrdinku" a "stvořitelku nového světa". Teď na ni hází všechnu špínu. Nikdo ale neví to co já. Že ona byla jediná kdo by to zvládl zastavit nebýt ostatních.A jak já to vím. Já jsem pouze jedna z mála co zná pravdu. Teda pokud to pravda je. A to jak jsem se jí dozvěděla nesmím říct. Ani vám.
Andy a Evelyn byly vyslání do projektu "dream" kvůli kontrole funkčnosti systému. Oba byly odvedení do světlých místnosti kde je uložili pracovnice na lůžka a napojili na ně simulaci.
I kdyz to celé bylo bráno jako simulace vlastně to bylo něco jako software či server. Proto se simulace furt kontroloval.
Andy měl udělat klasickou programovou kontrolu. A Eve pouze chtěla vědět jak to tam vypada. Kdyby nebyla zvědavá byla by stále na živu.
-
Jde o to že Eve už dlouho propagovala na velkých akcích něco o čem neměla ani páru.
Nikdo neví zda tam už chyba byla či ji způsobilo něco jiného.
Na strojich bylo v přepočtu okolo 193 lidi.
A kolik přežilo? 1
A já vás provedu tím co se tam vlastně stalo
ČTEŠ
WHERE AM I?
Action-tento kousek ukazuje příběh dvou hrdinů Andyho a Evelyn kteří se musí dostat z špatně spuštěné verze "reality" kterou v budoucnu zavedla firma Confused.