"Έλα! Σήκω επιτέλους..! Πρέπει να πάμε να πάρουμε κανένα έπιπλο! Πιάστηκε η μέση μου στο μονό ράντζο..." Του φωνάζω και τον σκουντάω αλλά εκείνος απλά βάζει το μαξιλάρι πάνω απ' το κεφάλι του, αγνοώντας με.
"Θα με κάνεις να πάω μόνη μου;" Συνεχίζω κι εκείνος βγάζει το κεφάλι του απ' το μαξιλάρι και με κοιτάζει με μισόκλειστα ακόμα μάτια.
"Αφού αν δεν ερχόμουν θα πήγαινες ούτως ή άλλως μόνη σου.." μου λέει και μου χαμογελάει παιχνιδιάρικα.
"Ααα έτσι είσαι;;!" Λέω κι εγώ εκδικητικά και αρπάζω το μαξιλάρι κοπανώντας τον.
"Μη βαράς μωρέ.. Ένα αστείο είπα να πω.." λέει νυσταγμένος και γελώντας ταυτόχρονα και ύστερα με αρπάζει απ' τη μέση και με ξαπλώνει δίπλα του.
"Απλά θέλω να φτιάξουμε μαζί το σπίτι αφού μένουμε μαζί.. Να έχει κάτι και απ' τους δυο μας." λέω κι εκείνος μου χαϊδεύει τρυφερά το μάγουλο μου και με φιλάει.
++
Αφού περάσαμε αρκετές ώρες σε διάφορα καταστήματα με είδη σπιτιού, παραγγείλαμε αυτά που μας άρεσαν περισσότερο να μας τα φέρουν αυτές τις μέρες μεταφορείς.
Επόμενη στάση ήταν το μαγαζί με τα χρώματα! Φάγαμε όλη την υπόλοιπη μέρα μας να τσακωνόμαστε πάνω απ' τα χρωματολόγια για να συμφωνήσουμε κάπου. Δεν πίστευα πως θα έφερνε τόση αντίρρηση για τα χρώματα..
Η ώρα είχε πάει 8 το βράδυ και γυρίσαμε επιτέλους σπίτι μας μαζί με τα χρώματα και τα ρολά για να βάψουμε μόνοι μας. Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι;!
Αφού φάγαμε πρώτα κάτι γιατί ήμασταν όλη μέρα νηστικοί, ξεκινήσαμε να ετοιμάζουμε το χώρο με ταινίες και χαρτόνια για να μην τα κάνουμε χαλιά.
Βάλαμε μουσική σε φυσιολογικά επίπεδα έντασης και ξεκινήσαμε ο καθένας από έναν τοίχο για να τελειώνουμε με το πρώτο χέρι για να προλάβει να στεγνώσει μέχρι το πρωί. Τα έπιπλα θα έρθουν αύριο το απόγευμα οπότε θα προλάβουμε, αν ξυπνήσουμε νωρίς, να περάσουμε και το δεύτερο χέρι ώστε να είναι όλα έτοιμα μέχρι αύριο το βράδυ!
Όσο περνούσε η ώρα, είχα βαρεθεί ήδη τη διαδικασία και έψαχνα αφορμές για να κάνουμε κάποιο διάλειμμα ή να περάσει πιο ευχάριστα η ώρα. Έτσι, πηγαίνοντας προσεκτικά πίσω του, τον έβαψα πίσω στην πλάτη με το ρόλο και πριν προλάβει να με βάψει κι εκείνος, εγώ άρχισα να τρέχω να του ξεφύγω. Πέταξα πίσω μου το ρόλο με την μπογιά και πήγα και κλειδώθηκα στο μπάνιο.
ESTÁS LEYENDO
Δεν μπορώ μακριά σου.
Novela JuvenilΗ συνέχεια του βιβλίου "Σε μισώ" που όλοι έχετε αγαπήσει από το 2016 μέχρι και σήμερα! Προς το παρόν, αργές ανανεώσεις...