Formularze

127 4 42
                                    

No dobrze, arunchętnych się zgłosiło, więc jest spora szansa, że RP da radę wystartować.

Wasze postacie mogą należeć do trzech głównych kategorii, choć jeśli ktoś wymyśli jeszcze coś innego, to bardzo proszę.

Oczywiście główną grupą będą uczniowie, na których formularz prezentuje się w ten oto sposób:
1. Imię i nazwisko (jeśli ma)
2. 14-18 lat
3. Płeć (oczywiście dziewczyny mają prawo dołączyć, ale są przez większość traktowane nieco gorzej i z przymrużeniem oka. W końcu walka to "męskie" zajęcie)
4. Orientacja
5. Status społeczny (np. szlachcic, mieszczanin)
6. Rodzina
7. Krótka historia i wygląd
8. Umiejętności
9. Fobie, słabe strony
10. Dlaczego przystąpił do szkoły?
11. Podejście do smoków

Drugą z grup, która również się przyda, choć wątpię czy będzie cieszyła się taką popularnością, będą nauczyciele. W końcu ktoś musi prowadzić zajęcia. Ale w razie potrzeby, gdyby nikt się nie zapisał, będziemy sobie radzić innymi sposobami.
1. Imię i nazwisko (jeśli ma)
2. Wiek (20+)
3. Płeć
4. Orientacja
5. Status społeczny
6. Krótka historia oraz wygląd
7. Czego uczy?
8. Dlaczego naucza w tej szkole?
9. Podejście do smoków

No i ostatnia z grup. Jednak najpierw pora na małe sprostowanie.
Gatunek, który ludzie nazywają smokami, skrywa pewną tajemnicę, o której nie mają oni pojęcia. Sama nazwa smoka nie jest do końca poprawna. Rasa ta bowiem należy do rodzaju zmiennokształtnych. Co oznacza, że posiada dwie formy- smoczą, oraz bardziej zbliżoną do ludzkiej.
W tej pierwszej przebywają znacznie częściej i jedynie w niej znani są w świecie ludzi. Dzieje się tak głównie z tego powodu, że w ten sposób mają znacznie większą szansę na obronę jak i atak. Lecz są też bardziej agresywni i wrodzy względem ludzi.
Z formy ludzkiej zaś korzystają znacznie rzadziej. Robią to głównie wtedy, gdy nie czują się zagrożeni.

Jednak do tej pory żaden człowiek jeszcze tego nie odkrył. Czy to się zmieni? To się okaże.

A teraz czas na formularze.
WAŻNE! Przyjmuję maxymalnie 4 takie postaci, które są już złapane. Szkoła będzie wykorzystywała zarówno je, jak i te żyjące na wolności, w celu zajęć.
1. Imię
2. Wiek (Smoko żyją dwu a nawet trzykrotnie więcej niż ludzie)
3. Płeć
4. Orientacja
5. Rodzina
6. Krótka historia
7. Wygląd (w formie smoka jak i człowieka z charakterystycznymi cechami)
8. Umiejętności
9. Lęki
10. Żyje na wolności czy został złapany?

Upadek smoków- RPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz