Ok.. Deci, sunt iar în pat, scrisoarea desfăcuta, pe birou, simt ca cineva își bate joc de mine! Dar nu pot s-o las totul balta asa ca îmi i-au inima în dinți și merg sa citesc scrisoarea
Scrisoarea e în mana mea acum, tot ce trebuie sa fac e sa o citesc ; ma așez pe pat, lângă geam și citesc :
- " Bună ziua! Probabil ca te întrebi cum de ai ajuns sa primești o scrisoare dea Hogwarts! Ei bine probabil ca te gândești ca nici nu ai ce cauta aici ca nu ești un copil al vre-unui vrăjitor" inalt" dar nu trebuie sa ai părinți vrăjitori sau sa fi un vrăjitor! Cautam copii simpli ai cărui destin sa fie unul mai bun!
Te așteptăm la Hogwarts, sa îți pregătești o valiză doar cu lucruri necesare pentru ca mâine seara vei pleca! Mai e seara, ieși în spatele case la ora 00 :20 și ai grija sa nu te vadă nimeni!
Semnat : Cu drag Albus DumbledoreEste absolut imposibil! Simt ca cineva își bate joc de mine!
-Ziua plecării - dimineața :
E sâmbătă! E Dimineața și îmi suna alarma întruna asa ca trebuie sa merg sa o opresc. Ma întind, îmi deschid ochii și îmi i-au telefonul. Deschid instagram ul și trimit mesaj prietenei mele bune, Giulia :
- Heii veee! Ce faci? Ce zici, ne întâlnim azi la Starbucks? La ora 14:15? Ești la bunica ta? Aștept sa îmi răspunzi! Kisses 😚Între timp, îmi pun telefonul la încărcat, pe birou (ocolind nervos scrisoarea). Îmi deschid geamul pentru a aerisii camera și ma îndrept către baie (unde ma spăl pe fata, pe dinți (practic îmi fac rutina).;iar după merg din-nou la mine în camera. *inapoi în camera * Închid geamul și îmi aranjez patul, dar sunt întrerupta de un mesaj :
- Mama-- heeii sweetie! Întârzii puțin! Sa nh îți faci griji! App. Am primit un tort cu ciocolata, asa cum îți place ție! 😉Vorbim când ajung acasă! Pwp😘😘
Era un mesaj de la mama, stai! Ahh am uitat complet ca azi e ziua ei! Nici nu am avut timp de cadou! M-am ocupat cu tâmpenia aia de scrisoare! spun nervos- Trebuie sa ii fac ceva! Gata știu, o sa comand mâncarea ei preferata! Sauu as putea sa o gătesc eu singura! Dar dacă stau sa ma gândesc mai bine, ultima oara când am gătit eu era sa dau foc la casa 😅deci nu,ii comand ceva.
- comand un tort diplomat, o salata cesar, paste carbonara și pentru mine un happy meal! Da știu ca e pentru copii dar îmi place prea mult, e delicios 😅🤤🤤-
Continui ceea ce făceam (patul) și după îmi aleg o ținută potrivita!*asa ma imbracasem și îmi luasem în picioare o pereche de Convers înalți negrii.
Îmi verific iar telefonul sa vad dacă giulia mi-a răspuns la mesaj :
- Heeyy Bee! Te-a apucat dorul? 😂 Am trecut azi dimineață pe la bunica! Dar ști ca nu fac mult pana la tine! E ok ora! Ok deci ne vedem în fata la Starbucks!
Te sun în jurul orei 14:00,ok? Kiss y 😍😘
- oke! Ii răspundFug rapid la ușa deoarece ajunse curierul! Ii dau banii și merg rapid la bucătărie sa pregătesc masa, apoi caut printr-un sartar vechi din bibliotecă - un sartar pe care l-am numit :Lucruri care poate nu te ajuta acum dar mai târziu da! - Caut o cutiuță plina cu confetti pentru ca știam sigur ca o sa găsesc (pusem o cutiuță de la ziua mea acolo). Și BINGO! am găsit, o pun în spate la buzunarul de la blugi și mai caut câteva baloane!
- Mama ajunge acasă -
Totul e gata, masa e pregătită, am pus baloane peste tot și acum trebuie doar sa o aștept. Ma ascund după ușă pentru a o speria 😂😅. Se deschide ușa, întra în casa.. Mama, își puse lucrurile pe canapeaua din living (ca să ma înțelegeti, bucătăria și livingul erau în aceeași încăpere, e un loc spațios, într o parte e livingul, canapeaua, TV-ul , apoi bucătăria, adică o incapere cu o masa, scaune și câteva dulăpioare, nu multe) și eu o "urmăresc" stand în spatele ei așteptând momentul perfect pentru a-i da confetti. Urca sus, sa vadă dacă subt în camera pentru ca nu ma găsește nici unde. Coboară înapoi jos și în acel moment dau confetti le ! Se speriase puțin dar după se bucura! Am poftit o la masa, știam ca ii era foame, își uitase mâncarea pe masa, și nici nu cred ca apucase sa o mănânce.- LA MULȚI ANI MAMI! Sa știi ca nu am apucat sa îți i-au cadou și scuza - ma! Dar azi ma întâlnesc cu giulia și îți voi cumpăra ceva!
- Găbița! Mulțumesc! E destul, nu trebuie!
- Acum trebuie sa plec ca e deja târziu! Nu am nevoie de bani, mi-am luat din pusculita! Ni știu pe la cât ma întorc! Da nici foarte târziu. Apoi o îmbrățișez și o pup pe obraz.
- oke, pa, și ai grija de tine! 😘❣️O sun pe giulia sa ii spun ca o aștept in fata la starbucks!
*Hei dragilor! Sper ca va place ce am scris pana acum, nu uitați sa îmi dați și steluța! Dacă doriți, de sigur, și dacă doriți sa mai fac și alte povesti, nu numai cu HP! *nu sunt atât de pasionata de citit, dar uneori chiar ma relaxează!
CITEȘTI
un nou început...
FantasyTe-ai gândit vreodată cum ar fi dacă te - ai trezi cu o scrisoare care sta chiar acum în fata casei tale și scrie : Te așteptăm cu mare drag sa fi un elev modest, cinstit la școală noastră de vrăjitori Hogwarts! Ei bine, dacă te-ai gândit vreodat...