ȘCOALA DE VRAJITORI, HOGWARTS!

3 1 0
                                    

Sunt în camera mea făcându-mi bagajul, și nu îmi vine încă sa cred ca am convins o pe mama fără sa știe, probabil ca ii voi spune.. Cândva.
Îmi pun câteva haine necesare, lucruri, cărți și noul mascara pe care îl ador, e asa DIVIN 😍.
Fug rapid în biblioteca și cotrobaiesc printre cărți. Caut o carte care sa ma ajute la școală, sau sa ma învețe sa zbor. Găsesc una, dar era pentru copii, de legănat 🙄. AM GĂSIT CE ÎMI TREBUIA (cu aproximație). Pe ea scria : Cum sa devii un vrăjitor profesionalist (ceva ma puse la gând, aceasta carte îmi părea necurata, ce ar cauta în biblioteca noastră.. Poate o fi o carte pe care o citise mama, probabil). În fine, o iau, și merg în camera tiptil u de o ascund printre haine. Aaa, era sa uit, scrisoarea trebuie și ea ascunsa. Acum sunt gata, trebuie doar sa ma schimb în ceva mai grosut.
Gata, m am îmbrăcat, trebuie doar sa ma încalț cu Converserii (tot aia negrii) și un palton.

      - Mama, eu sunt gata! Tu? Mergem? Haideee - eram foarte grăbită, de parca pierdeam autobuzul sau ceva -      - Gata și eu! Merg sa pornesc mașina! Te aștept afara! Sa nu îți uiți telefonul si talismanul!(Talismanul este un dar primit de stra...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Mama, eu sunt gata! Tu? Mergem? Haideee - eram foarte grăbită, de parca pierdeam autobuzul sau ceva -
- Gata și eu! Merg sa pornesc mașina! Te aștept afara! Sa nu îți uiți telefonul si talismanul!
(Talismanul este un dar primit de stra bunica mea (bunica mamei mele) care ma ajuta ff mult și îmi poarta noroc!)

Am urcat în mașină, pentru ca ma nu pot sta, deoarece mi se va descarca, o sa citesc ceva.
Eram la jumătatea drumului, trecuse cred 1 ora , drumul pana acolo e destul de lung( , dar maxim 1 ora jumate daca faci). Eu deja atipisem (din cauza mașinii și a cititului, era un vibe din-ala bun+ ca eram și obosita ) 😅noroc ca mama ma trezește de fiecare data când ii spun sa ma trezească sau când știe ca trebuie sa ajungem undeva.
*după jumate de ora am ajuns, era ora 19 :25*

Bunicii ma așteptau cu nerăbdare și blândețe în fata ușii, eu care abia ma trezisem arătăm ca un mormolog 😂cu ochii între-deschiși în timp ce mama îmi scoatea ghiozdanelul (nu aveam cine știe ce bagaj, doar un ghiozdan cu lucruri necesare, perie de par, rimel, și haine). Îmi iau rămas bun de la mama, o îmbrățișez atât de tare de parca ar fi pentru ultima oara când o mai vad, și poate chiar asa e🥺. Îmi pare rău că i-am cam stricat ziua de naștere.. 🥺Ramase singura, poate ca nu trebuia sa ma complic, trebuia sa ii spun sincer și ma intelegea, și în plus trebuie sa am grija sa nu ma prinda nimeni când ma furisez și eu cât timp o sa fiu plecata cine îmi va lua locul? Bunicii o sa vadă ca nu sunt în camera mea și,... O nuu...

Ma trezesc pe pat, în camera mea (în casa bunicilor) bunica e lângă mine, cu o compresa rece ce mi o pune pe cap :
- Ești bine scump o? Ai leșinat! Ai mâncat ceva azi?
- Am mâncat, pe la 11, nu am mai mâncat nimic pana acum
- de ce?
- nu mi a fost foame?
- Vezi! spuse bunica către bunicul care tocmai instrase în încăpere. Nici de copil nu poate avea grija! Trebuia sa te aducă maica-ta mai repede aici! Dacă nu știe sa îți dea de mâncare sa apeleze la cineva care știe sa aibă grija de copii!
- HEI! SCUZAȚI-MĂ CA VA ÎNTRERUP CONVERSAȚIA DAR MAMA E MAMA MEA! NU VA LAS SA SPUNEȚI CA NU SE DESCURCA BINE! BA DIN CONTRA! Eu am fost cu o prietena azi în oraș! Am băut doar o ciocolata calda! - ma enerva sem atât de tare încât am plecat din camera în lacrimi!

Bunica veniseră după mine si își ceru scuze pentru ce a spus și ma lua în brate.

Ora 00 :20 :

Era întuneric bezna, nici un bec aprins, nimeni pe strada.. În afara de mine care așteptam ca proasta la ce? Sa apară herry Potter din ceruri sau ce? Chiar ma enervasem și am zis stop! Era doar o porcărie,totul mi se părea o gluma pana când o lumina gălbuie ma orbește, era îndreptată spre mine, nu puteam sa vad absolut nimic! Dintr o data se oprește. În sfârșit puteam sa vad un uriaș gras care se îndreaptă spre mine. Încep sa ma sperii și sa tip, dar scoase ceva din buzunarul stâng și o arata spre mine de parca ar fi o......... BAGHETĂ MAGICA?!!

Ma trezesc într-o camera, ma ridic speriata și merg sa cercetez;nu eram acasă, nici la bunici... Eram într o școală?
"Aripa cabinetului de vest a scolii Hogwarts?"
HOGWARTS? POFTIM! EU CHIAR SUNT LA HOGWARTS? o doamna intra cu niște haine:
- Bună! Ți-ai revenit! Scuza-l pe Hagrid! Nu a vrut sa îți facă rău dar începeai sa tip și nu trebuie sa te audă nimeni. Ți am adus uniforma, adică o parte din ea, cealaltă parte o vei primi la premierea de început
- Bună ziua!hagrid? Cine e el? Uriașul ala mare?
* îmi lasă uniforma pe patul de spital și Pleca spunând mi ca într o ora sa fiu gata și sa ma duc jos (voi fi condusa de cineva)

Sunt gata, mi am aranjat parul dar acum tot ceea ce trebuie sa fac e sa cobor jos (sper doar sa nu ma rătăcesc 😅)
*cumva ajung în sala cea mare unde vad o gloata de copii *

WOW, trebuie sa fie peste 1000 de copii aici (îmi spuneam în gând)
- LINIȘTE VA ROG! FIECARE COPIL SA SE ALINIEZE
- Cred ca e profesorul Dumbledore, spun încrezătoare
- Fiecare copil va trebui sa fie într-o grupa : Sunt 3 : GRYFFINDORS, HUFFLEPUFF, RAVENCLAW și SLYTHERIN. În funcție de aceasta pălărie magica vorbitoare, voi veți fi în una din aceste case!
Sa începem.

Eu speram din tot sufletul sa cad la GRYFFINDORS - e casa mea preferata și știam ca pălăria va îndeplinii ceea ce vrei tu . Vad o fata care vrea sa se bage în fata :
- HEEII, TE POȚI DA LA O PARTE? spuse ea. Nu reușesc sa vad!
- okee! În ce casa vrei sa fi? Întreb eu
- Amm toate sunt bune, mai ales slytherin sunt mulți vrăjitori buni de rău acolo dar eu întotdeauna aleg dreptatea și bunătatea!
- Găbița - spun eu încercând sa fac cunoștință - iar tu..

- Hermione!
- Hermione
*spunem amândouă deodată! *😅
- de unde ma cunoști?
- amm, am auzit ca te striga lumea pe aici 😅
- ahaha😅în ce casa vrei sa intri?
-
GRYFFINDORS! Mi ar plăcea mult!
- ce tareee, poate o sa nu te alături și tu
- la ce (Intrebam eu nedumerita)
- grupuletul nostru de prieteni : Eu, RON, Harry, Fred și George, luna, neville și desigur Ginny
-Mi-ar plăcea 😊

*Revin cu continuare în curând *😚

un nou început... Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum