Namjoon povestește
Gândul îmi era doar la Emma. Cum am putut sa o las singura?" Este doar vina mea" spun ușor și managerul Kim oftează.
Vad cum se uita la mine din cap pana în picioare.
" Este o minune ca sunteți în viata" spune Kim aproape plângând. " Voiam sa renunț, eram siguri ca sunteți morți. Suga și Jin au fost cei mai optimiști" spune plângând.
Închid ochii pentru o secunda. Ma gândesc la băieți, la cât de mult au suferit ei din cauza mea.
" Uita-te la tine. Ești asa de slab, și lovit și mușcat de țânțari. Tu care urăști chestiile astea" ma uit la el preț de câteva secunde apoi îl iau în brate.
Plângea în hohote. Îl bat pe spate ușor și îi spun ca totul va fii bine. Gândul ca ma aștepta un calvar ma îngrozea.
"Am ajuns" spun când vad ca ajungem la aeroport. Încep sa plang. Îmi era asa de dor de băieții mei. " Emma va fii bine?" îl întreb
" O va duce la spital. Puneți sapca și ochelarii ăștia." spune și am știut ca reporterii așteaptă.
Ne dam jos din elicopter și ieșim pe ușa, în fata mea apărând mii de flash-uri, orbindu-mi ochii.
Lumea striga și se împingea în noi. Pătură de pe mine era bine strânsă de domnul Kim. Ma uit în spate și o vad pe Ema pe targa, acoperita. Câțiva din staff încerca să o protejeze de camere. Am reușit să-i vad puțin din fata. Cu greu am ajuns la masina, în ea așteptându-ma Jin și Jungkook.
Am izbucnit în hotote de plâns toți trei.
" Fratiorul meu" spune vad Jungkook și ma strânge tare în brate.
" Mulțumesc doamne ca ai avut grija de el" mormăie Jin, apoi îl simt și pe domnul Kim luandu-ne în brate.
Când ajungem acasă, îl vad pe geam pe Suga.
Au sărit toți pe mine când am întrat în casa.
" Băieți dacă nu am murit pe insula, cu siguranță ma omorâți voi" rad ușor.
" Ești atât de slab" spune Suga. " Ma duc sa fac orez prăjit" fuge în bucătărie.
Ma uit în coltul casei și vad doua fete și un bărbat.
" Dumnevoastră trebuie sa fiți domnul Yang. Iar voi Lana și Kim Bora" spun.
In secunda următoare ma iau toți în brate.
" Iti mulțumesc ca ai avut grija de fata mea" spune plângând
" Defapt, eu trebuie sa va mulțumesc. Ați crescut o fiica superba. Dacă nu era ea, eu nu mai eram aici. Sunt aici datorita Emmei" spun serios.
***
Timpul a trecut foarte repede. După ce am mâncat am rămas la masa și le-am povestit tot ce s-a întâmplat pe insula Exceptând unele detalii.
" Imi pare rău domnule Yang, dacă nu o lasam singura pe Emma atunci, acum era cu noi. Dar acum ea e în spital." spun punându-i mâinile în cap.
Taehyung ma freaca pe spate sa ma linistesc.
M-am retras în camera mea, vrând sa dorm. M-am tot gândit la Emma. Vreau sa o vad, sa vad dacă e bine.
Oftesc și îmi amintesc ca de mâine începe calvarul
.
CITEȘTI
Insula
Roman d'amourEma Yang si prietenele ei pleaca cu barca pe mare. O mica petrecere intre fete dupa mult timp se transforma in cosmar . Niciodata nu s-a gandit ca va ajunge pe o insula cu faimosul Kim Namjoon din BTS.