*directioner time*Acel moment cand incep iar micile zvonuri cu Zayn.
Deci uitati cum zic eu , daca vreti sa aflati o parere.
O luam asa:
1.Zayn a zis acum patru ani ca mai sunt patru ani pana se destrama sau ceva de genul.DOVADA 1 CA A FOST FORTAT SA PLECE.N-AVEA CUM SA STIE CA PRIN MAGIE CE SE VA INTAMPLA IN VIITOR.A FOST TOTUL PLANIFICAT.
2.Zayn a plecat in mijlocul turneului , ceea ce nu se face doar pentru ca asa iti arde tie sa iesi din trupa ca te mananca undeva.NU E O DOVADA DAR NU POATE EFECTIV SA SE LASE DE 1D IN MIJLOCUL TURNEULUI.MODEST A VRUT PUR SIMPLU PUBLICITATE PENTRU 1D.
3.Zayn a zis ca vrea o viata departe de lumina reflectoaror , ca vrea sa fie un baiat simplu de 22 de ani , nu?Da.Pai de ce s-ar duce apoi la Naughty Boy ca sa fie "departe de lumina reflectoarelor"?Adica da, vorba lui Daisy: "Sunt doar sora mai mica a lui Louis , dar tot am mai multi fani decat are Naughty Boy" , dar nu are legatura.DOVADA 2 CA A MINTIT SI A FOST FORTAT SA PLECE.CA E MANIPULAT DE MODEST.
4.Zayn scrie prea multe cantece in prea scurt timp.Adica de ce ar renunta la viata cu trupa , ca sa fie si mai tensionat decat inainte?Se solicita mai mult.EU UNA CRED LA ASTA CA MANAGEMENTUL VREA RIDICE NAUGHTY BOY..Mda..nu prea le iese imi pare rau.
5.Zayn ne-a numit "jeleaus fuck' in prea renumitul tweet de dupa faza cu inselatul cu Perrie cu care a zis ca vrea sa isi petreaca mai mult timp.Bine...Asa-i ..sunt in Franta , Paris.Nu am ce zice ca sariti pe mine daca zic ca Zerrie e fals si e doar o modalitate de a ridica LM...
6.Dupa ce ne-a numit asa (de mai sus) a spus ca ii pare rau daca ne-a dezamagit , adica ii pasa.Ei bine, Zayn nu ne-ar face asa niciodata.Nu ne-a facut asa niciodata , nici cand situatiile au fost mai rele , deci Modest a scris tweetul ala.In plus , Zayn pune mereu cate un emoticon de orice fel , la fiecare postare.V-am prins Modest..DOVADA 3 CA A FOST FORTAT SA PLECE.
7.Zayn zicea ca este fericit cu noua lui viata , dar exista niste poze in care se vede clar ca este foarte vesel.Sper ca observati ironia.Zayn era mai vesel in pozele alea decat am fost eu in viata mea.DOVADA 4 CA A IESIT DIN TRUPA FARA VOIA LUI.Imi cer scuze daca am gresit cu ce am zis mai sus , dar zilele astea m-am tot consultat cu mine si am ajuns efectiv sa vorbesc singura , deci trebuia sa ma descarc.Imi pare rau , dar eu asa vad lucrurile , fie ca Zayn se intoarce , fie ca nu.Asta nu tine doar de el.Oricum eu am zis ce am avut de zis , sper ca va fost de folos , dar am totusi un sfat pentru cele care inca plang: Stati linistite ca daca Zayn chiar e fericit cu viata lui , ar trebui sa fim fericite.Cei patru ingeri o sa continuie cu trupa si vor sa o faca cat mai mult , iar Zayn este un alt inger cu voce de aur pe care o sa-l tot vedem:)
Okey , gata ca dezbat un subiect destul de inapoiat(cu doua saltamani dar mna..) si nu-i bine.Va pup si ne vedem maine.<3
CITEȘTI
⚡Acel moment cand...⚡#2
RandomHello cartofiorii mei!:)Am venit si cu partea a doua ^_^Sper sa va placa in continuare.Va iubesc xx