#367

32 3 5
                                    

*directioner time*Acel moment cand iti dai seama ca oricat de sentimentali ar fi (adica le place inima fetelor*Niall:(*) , sunt totusi baieti.(cred ca intelegeti la ce ma refer).

Adica mi-am dat seama dinainte , dar , nu stiu..pe mine ma doare sa aud ca Niall zice "her heart" , apoi aud "a good bum".Ma doare..e ca un cutit in inima..rasucit , scos , si injunghiat din nou.Nici nu imi pot da seama de ce ma doare..ah ba da..pentru ca -sunt un copil- credeam ca este mai altfel decat ceilalti..adica este altfel , este foarte special pentru mine..Doar ca..speram si eu ca un singur baiat sa fie interesat doar de inima unei fete..dar e cam imposibil , si-mi dau seama , dar ma doare..vroiam ca Niall sa fie unicul..este inca unic..dar ma doare cand citesc din nou si din nou , cand o aud ca o spune.."bum"...imi vine sa ma arunc de la geam..ma doare..ma doare pentru ca imi dau seama ca nu sunt destul(si nici n-o sa fiu) de buna pentru el..pentru acel "bum" sau acea "inima" sau acel "special" pe care si-l doreste el..si ma doare stiind ca nu o sa fiu eu cea pe care o imbratiseaza noaptea si ii spune "good night , sweety.."..pur si simplu e ca sarea pe rana..*mi-au dat lacrimile deci nu mai vad ce scriu*..Imi pare rau daca am intristat pe cineva , dar voi sunteti singurii care ma intelegeti(familia mea de sange nu prea).Sunteti familia mea si am simtit nevoia de sustinere emotionala..Lasa-ti. Nu conteaza..Va iubesc , nici nu stiti cat..xx Inca ma doare..si o sa mai doara...pentru mult timp..Niall , de ai sti tu cate fete plang gandindu-se la acelasi lucru ca mine..oare ti-ar pasa?*adica normal ca ii pasa , dar nu poate face nimic in privinta asta..la asta ma refeream* Te iubesc si tu nici nu sti ca exist...Ma doare..doar cand ma gandesc la asta mi se taie suflul si inima nu mai bate la fel..:( Eu..nu sunt bine....

⚡Acel moment cand...⚡#2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum